Varattuja jätetty noutamatta?Baloun sanoi:Vielä eilen oli D aika täysi, nyt näyttää että lippuja enemmän saatavilla. Mistä moinen johtuu?
IkuisestiILVES sanoi:Varattuja jätetty noutamatta?Baloun sanoi:Vielä eilen oli D aika täysi, nyt näyttää että lippuja enemmän saatavilla. Mistä moinen johtuu?
Minkä suhteen? Itse pelin vai tempauksen?sämpylä sanoi:IkuisestiILVES sanoi:Varattuja jätetty noutamatta?Baloun sanoi:Vielä eilen oli D aika täysi, nyt näyttää että lippuja enemmän saatavilla. Mistä moinen johtuu?
Epätoivoo taitaa pukata.
IkuisestiILVES sanoi:Minkä suhteen? Itse pelin vai tempauksen?sämpylä sanoi:IkuisestiILVES sanoi:Varattuja jätetty noutamatta?Baloun sanoi:Vielä eilen oli D aika täysi, nyt näyttää että lippuja enemmän saatavilla. Mistä moinen johtuu?
Epätoivoo taitaa pukata.
Ei kai tää niin vakavaa oo, ei vaan auennu lukijallesämpylä sanoi:IkuisestiILVES sanoi:Minkä suhteen? Itse pelin vai tempauksen?sämpylä sanoi:IkuisestiILVES sanoi:Varattuja jätetty noutamatta?Baloun sanoi:Vielä eilen oli D aika täysi, nyt näyttää että lippuja enemmän saatavilla. Mistä moinen johtuu?
Epätoivoo taitaa pukata.
Se oli läppä, ei vissii parane viisastella vakavasta asiasta.
IkuisestiILVES sanoi:Ei kai tää niin vakavaa oo, ei vaan auennu lukijallesämpylä sanoi:IkuisestiILVES sanoi:Minkä suhteen? Itse pelin vai tempauksen?sämpylä sanoi:IkuisestiILVES sanoi:Varattuja jätetty noutamatta?Baloun sanoi:Vielä eilen oli D aika täysi, nyt näyttää että lippuja enemmän saatavilla. Mistä moinen johtuu?
Epätoivoo taitaa pukata.
Se oli läppä, ei vissii parane viisastella vakavasta asiasta.
D-päädyssä näyttäis äkkiseltään olevan vielä n. 350-450 paikkaa vapaana. Nyt kaikki vähänkään ilvesläiset kaverit mukaan. Cama!!
Gmoo sanoi:Mikä teksti siihen lakanaan valittiin?
Joten Vinnielle välittyvä viesti tämän päivän matsista on ei-mikään.Baloun sanoi:Gmoo sanoi:Mikä teksti siihen lakanaan valittiin?
Lakanaa eivät ehtineet tekemään