Testi
Jukka Tulokas Viestejä 6 8 Tammikuu 2017 #2 Vs: Testi Urho Kaleva Kekkonen sanoi: Testi Laajenna klikkaamalla Testi
Tero Farmipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 5 693 8 Syyskuu 2018 #7 Iltalehden uu´tislinkki: Matt Nickerson tekee paluun Ässiin - pelaa SM-liigaotteluita: ”Minulla on paljon hyviä muistoja sieltä”
Iltalehden uu´tislinkki: Matt Nickerson tekee paluun Ässiin - pelaa SM-liigaotteluita: ”Minulla on paljon hyviä muistoja sieltä”
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 818 8 Syyskuu 2018 #8 Jos auto on vihreä, niin minkä värinen auto on? - Punainen Oikea vastaus: Vihreäkeltainen Ilveksen joukkue
Jos auto on vihreä, niin minkä värinen auto on? - Punainen Oikea vastaus: Vihreäkeltainen Ilveksen joukkue
Jarno Saarinen Luottopelaaja Viestejä 1 691 8 Syyskuu 2018 #9 Tero sanoi: Iltalehden uu´tislinkki: Matt Nickerson tekee paluun Ässiin - pelaa SM-liigaotteluita: ”Minulla on paljon hyviä muistoja sieltä” Laajenna klikkaamalla jestas noi on sekasin tuolla porissa.
Tero sanoi: Iltalehden uu´tislinkki: Matt Nickerson tekee paluun Ässiin - pelaa SM-liigaotteluita: ”Minulla on paljon hyviä muistoja sieltä” Laajenna klikkaamalla jestas noi on sekasin tuolla porissa.
Noma Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen Viestejä 1 602 8 Syyskuu 2018 #11 Taulukkoa tässä testailen vaan. Jep. Toimii!
Tero Farmipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 5 693 9 Syyskuu 2018 #12 15.9. /Kierros #1 HPK - Tappara2 - 3(Tappara)Ilves - JYP3 - 2(Ilves)Jukurit - HIFK1 - 4(HIFK)Kärpät - KalPa4 - 1(Kärpät)SaiPa - KooKoo3 - 2(SaiPa)Pelicans - Lukko3 - 2(Pelicans)Ässät - TPS1 - 4(TPS) Siistiä! Tämän helpommaksi ei Liigagurutulosten jättäminen enää tule.
15.9. /Kierros #1 HPK - Tappara2 - 3(Tappara)Ilves - JYP3 - 2(Ilves)Jukurit - HIFK1 - 4(HIFK)Kärpät - KalPa4 - 1(Kärpät)SaiPa - KooKoo3 - 2(SaiPa)Pelicans - Lukko3 - 2(Pelicans)Ässät - TPS1 - 4(TPS) Siistiä! Tämän helpommaksi ei Liigagurutulosten jättäminen enää tule.
RaiseYourHorns Rivipelaaja Viestejä 61 13 Elokuu 2019 #14 jarihukka sanoi: Testataan. Testing testing 1,2,3 Laajenna klikkaamalla Testing testing 4,5,6
IsoIpana Vakiokokoonpanossa Viestejä 125 6 Syyskuu 2019 #15 Liite-reeni... Liitteet kokeilu.pdf 7,9 KB · kertaa luettu: 519