Eletään mielenkiintoisia aikoja, kun rosterin julkaisuhetki on vähintään yhtä jännittävä kuin itse peli
.
Miettikääs tätä kysymysmerkkien määrää huomenna:
Zerenko vai Langhamer?
Parikka?
Lööf?
Päkkilä?
Haapala?
Sebok?
IkosJonia ei voi mitenkään laittaa kentälle huomenna. Oli heikko jo Tampereella, puhumattakaan Turun reissusta. Ei ehdi / jaksa mihinkään, valitettavasti. Laittaisin Iso-Mustan ehdottomasti mieluummin nelosen keskelle.
No, edellisistä kysymysmerkeistä riippuu sitten, pelaavatko huomenna Gazda, Pulli, Iso-Musta, Beck, Nalli...
Jos tuosta listasta olisi kaksi valittava, niin itse kallistuisin ensimmäisenä Sebokin saamiseen takaisin ja toisena Haapalaan. Sebok on mielettömän tärkeä, monipuolinen, nopea kiekon ylöstuoja ja vaikka mitä, poffien peliaikaykkönen hyökkääjistä. Haapala tarvitsisi saada ehdottomasti myös, ylivoimaan sekä muutoinkin tuomaan oveluutta yhteen kenttään aimo annos lisää. Haapala-Konna-Oden on hyvä ketju. Nalli ei vaan röyhijänä toimi tuossa ykkösessä. Konnan vierelle on saatava enemmän älyä sekä ratkaisuvoimaa.
Ja ihan oikeasti, huomenna on pelattava puolisikaa, mutta jäähyjä kuitenkin vältellen (kyllä se Tepsikin joskus yyveellä osuu
). Maalin edessä ja väännöissä pitää olla huomenna kusipäisiä isäntiä. Pehmeällä pelillä tulee noutaja, se on varmaa. Asenne ratkaisee, sanotaan....
Ja Töpselin nuorisoykköseltä pitäisi saada huumoria pois. Nyt oikeasti naaman eteen räksyttämään ja vit.....maan, sitä on playoffkiekko, täysin vastakohtaista mitä Ilves-neiti esitti eilen.
edit. Niin ja minä luotan kyllä veskareihin, meillä on kaksi huippuveskaa. Kyllä ihan muihin asioihin ratkeaa peli huomenna. Jos päästetään eilisen kaltaisiin paikkoihin TPS, niin aivan sama, vaikka lyötäisiin sinne kaksi veskaa peräkkäin maalia peittämään.