Eikö se ole ihan normaalia keskustelua, että jos joku esittää jostain väitteen joka omasta mielestä vaikuttaa erikoiselta niin siitä saa ihan kysyä onko tämän tueksi esittää jotain. Oletko tästä eri mieltä? Mitä tulee 100% faktoihin niin en ole niitä missään kohtaa halunnut, enkä missään kohtaa ole väittänyt minulta niitä löytyvän yritä nyt jo ymmärtää se. Mistään noroista tai muista en puhunut mitään, sanoin että poissaoloille todennäköisesti on joku syy eikä poissaolot todennäköisesti johdu valmennuksen tietoisesta valinnasta lähteä neppailemaan. Jos ei joukkueen valmentajan lausunto siitä, että oli pientä vammaa ja muuta sellaista sinulle riitä kertomaan, että poissaoloille oli syy niin en tiedä mikä riittää. Muuta sellaista ei muuten poissulje noroa, josta en missään kohtaa tosiaan edes puhunut. Vahvistaa nyt vain entisestään käsitystäni siitä, että olet nyt vain päättänyt asian olevan niin, että valmennus lähti tarkoituksella tällä kokoonpanolla neppailemaan, pelin katsominenhan ei muuten todista yhtään mitään siitä mikä oli kokoonpanovalintojen takana.
Juu tämä on aivan selkeä homma, mutta en nyt edellisistä peleistä puhunutkaan vaan eilisestä. Sitä minä en ymmärrä miten valmennuksen puheet kierrätyksestä todistavat jotain mutta vammoista ei? Vaikea minun on ainakaan uskoa, että Ikonen oli yhä kolmatta peliä kierrätyksessä tai Mieho toista tai Beck joka jätti jo KalPa-pelin kesken taklauksen jälkeen, vaikea myös uskoa että Masin päätettiin laittaa kierrätykseen kun oli jo ilmoitettu kokoonpanoon. Lööfhän nyt oli pelikiellossa. Baptistesta, Konnasta ja Mäntykivestähän ei tietoa ole, muuta kuin että Mäntykivi jätti jonkun vaihdon sunnuntaina kolmannessa erässä aika nopeasti kesken eikä tainnut kentälle palata.
Tästähän minä sanoin olevani samaa mieltä. Eilinen peli oli huono ja joukkuetta tuntui alkavan kiinnostaa siinä kohtaa kun pelattiin kuudella. Tämä ei kuitenkaan todista mitään siitä, että valmennus olisi tahallaan lähtenyt jollain vitsikokoonpanolla liikkeelle, ja se nimenomaan oli se asia johon minä otin kantaa, ei joukkueen peliesitys.
Justiinsa. Varo ettet kompastu tuohon marttyyrin viittaasi.
Tästä olen ihan samaa mieltä. Rosteri on todennäköisesti eri ja toivotaan, että Lancasterkin ehtisi toipua. Asennekin on todennäköisesti eri ja jos ei ole eikä playoff-peleille sytytä niin ei kyllä ole sitten ansaittukaan yhtään mitään menestystä.