Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 736 tänään klo 18:42 #63 Ristus tämä meidän linja on aivan kasa höyryvää. Molemmat laitapakit kilometritehtaalle.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 450 tänään klo 18:42 #64 Jumalauta miten halpa maali vielä siihen puoliajan loppuun.
Virta11 Vakiokokoonpanossa Viestejä 759 tänään klo 18:42 #65 Kyllä tää on ihan ansaittu tilanne tässä kohtaa. Paitsio tahi ei.
onc Luottopelaaja Viestejä 1 937 tänään klo 18:43 #67 Hyvin menee. Wallius kujalla missä vihu liikkuu ja tekee syötölle mukavan väylän. On tää saatana työmaa.
Hyvin menee. Wallius kujalla missä vihu liikkuu ja tekee syötölle mukavan väylän. On tää saatana työmaa.
Toppapöksy Luottopelaaja Viestejä 9 205 tänään klo 18:43 #68 Tässä nähdään ero kärkijoukkueen ja keskikastin porukalla. Pitkä on matka meillä vielä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 450 tänään klo 18:44 #71 Sellanen paidasta repäsy.
Rantsukoff Luottopelaaja Viestejä 5 626 tänään klo 18:44 #72 Jääntekijä sanoi: Kilsan paitsio Laajenna klikkaamalla Yhden hidastuksen perusteella näin.
onc Luottopelaaja Viestejä 1 937 tänään klo 18:44 #73 No nyt ois voinu kyllä paidanrepäisystä viheltää. Mut ei sit.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 736 tänään klo 18:44 #74 Ja pilkku ohi. ”Lisää arvostusta ja rahaa!!!”
Virta11 Vakiokokoonpanossa Viestejä 759 tänään klo 18:44 #75 Mutta niin tai näin. Ollaan huonompi joukkue.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 450 tänään klo 18:46 #78 Jaaha ihan Lahti pelin meno.