TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

Kuka voittaa?

  • ILVES

    Ääniä: 30 65,2%
  • tasuri

    Ääniä: 7 15,2%
  • ari lahden joukkue

    Ääniä: 9 19,6%

  • Äänestäjiä
    46
  • Poll closed .
Tässä voi tapahtua ihan mitä vaan

Joo, on kyllä valtava tasoero. Kupsi voi tehdä tällä puolustamisella sen seitsemän maalia tänään.

Tiitinen ei ole vielä valmis näitä kovimpia vastaan. Ei riitä vielä fysiikka mihinkään.

Nyt varmaan voidaan jo todeta, että oli maailman suurin virhe jättää Lehtonen tuonne.

HJK:lle vielä pataan Suomen cupissa ja kausi alkaa olemaan paketissa.

Eurokentillä kävi arvonnoissa munkki. Katseet sinne.
 
Miten toikin pallo jäi maaliviivoille pomppimaan? Kirka ja Tatu, mitäs touhuutte?

Ei helvetti. Nyt on matala kynnys laittaa telkkari kiinni.
 
Wallius&Pettersson kaksikko kyllä ihan kauhua tuolla laidoilla.

Eipä toki koko alakerta maalivahtia myöden vakuuta ollenkaan.

4-1 eli tv kiinni ja tekemään jotain mielekkäämpää.
 
Taa siellä ukko laittamassa viivalta pallon verkkoon. Naurettavaa touhua.
 
Ei voi olla todellista mitä nämä vieraspelit ovat. Ei tällä tavalla voi aina hävitä matseja jo ekaan puoliaikaan, vaikka ois mitä pomppumaaleja.

Tiitinen kyllä jotenkin niin huolestuttavan flegmaattinen. Raap sisään vaikka ei kai tässä mitään väliä enää ole.
 
Maali oli metritolkulla paitsio ja pilkku jätettiin sitten seuraavaksi. Selostaja sanoo, että ollaan harmaalla alueella. Ja jos ollaan, niin tottakai Arin puolelle homma kääntyy...
 
Miksi vitussa Tatu menee potkimaa pallon Kirkan käsistä??
Olin tulossa sanomaan samaa, ihan turhaan menee tuohon sekoilemaan.

Ei sillä, että tuohon peli kaatuisi kun toiselta laidalta on ihan avoimet ovet ja tuomarit laittaa sielä omat mausteensa mukaan.
 
Takaisin
Ylös