Eipä olis ekan nelivitosen perusteella uskonut että tässä noustaan vielä tilanteeseen jossa Walliuksella on tuhannentaalan paikka laittaa taululle 4-4.
Eka puoliaika katastrofaalinen, valmennus ja pelaajat voi sen osalta istua videosulkeiset ja miettiä, että mikä vittu meni vikaan.
Toka puoliaika sitten parempaa, tasonnosto ja jonkunsortin kasvojenpesu. Mutta aika kovaan paikkaan itsemme laitetaan, jos vihulle lahjoitetaan neljä maalia ekaan nelivitoseen ja siitä lähdetään kolmen maalin takaa kirimään.