TI 25.2.2025 | Ilves - Lukko

Toutain

Luottopelaaja
Jos on influenssaa, niin hyvä, että on nyt eikä pleijareissa
Juu, jälkikäteen selvisi tämän palstan kautta, että Suomen tapauksessa olikin kyse myös muusta, eli viiltohaavasta. Kuitenkin mulle on kerrottu, että myös Eemeli olisi kovassa kuumeessa.

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Itse en tuota vätystä pysty kuuntelemaan tai lukemaan. Siellä esiintyy aina Pekka Virta ja meidän peli.

Lukko pakottaa ja pakotti taas prässiään. Se on ollut Lukon peli-identiteetin osa ja ihanne aina Pekka Virran päivistä lähtien.

Ilves pelaa mitään osa-aluetta väkisin pakottamatta, se on Meidän peliä parhaimmin, tamperelaiset pelaavat, mitä peli kutsuu pelaamaan pelitilanteessa.

Hyvin olet Sihvosen skoutannut

Rauno Repomies

Tähtipelaaja

Sihvosen ajatukset tästä ottelusta.

Petteri Sihvosen 10 pelitapahuomiota ottelusta Ilves-Lukko:

1.Ilves ja Lukko ovat tällä hetkellä SM-liigan kaksi kovakuntoisinta ja muutonkin parasta joukkuetta. Kärkiottelun odotukset olivat korkealla pelin alla. Pidän, että Lukon suoritus jäi piippuun Tampereen Kannen areenassa.

Tämähän lähti heti ensimmäisestä kohdasta näköjään ihan hakoteille. Lukko on toki kärkijengi, mutta ei tällä hetkellä lähelläkään sarjan kovakuntoisinta jengiä. 10 ottelun kuntopuntarissa majailee ihan häntäpäässä. Viimeiset 10 peliä ja 11 pinnaa plakkariin. Ilveksellä reilut 20 pistettä tuossa. (Mukana eilinen peli).

Ilves pelasi hyvin, mutta kyllä Lukolla jäi tekeminen piippuun monellakin tapaa. Alku oli suht tasainen, mutta sitten Ilves nappasi kuskinpaikan. En tiedä mikä Lukolla on nyt takana, että jo pidempi pätkä ollut heikkoa. Mutta itse näin ottelussa molempia puolia, Ilveksen hyvyyttä ja Lukon huonoutta.