Täällä käydään jaakobinpainia lähteäkö vai ei ajamaan kohti areenaa.
Koko perheen voimin oli tarkoitus, mutta poika heitti kapulaa rattaistoon, mainiten muunmuuassa seuraavaa:
”Me ei voiteta ikinä tepsiä!” ”Vi***taa istua autossa tappio niskassa kun kaverit aukoo päätään snäpissä”
Positiivinen kommentti oli se, että mainitsi vihaavansa tepsiä, ei ole ihan hukkaan mennyt isän opit..
Tyttärellä olisi kyllä intoa lähteä areenalle, itsellä myös. Vaimo lähtisi jos koko perhe lähtee mukaan.
Voi perkele, tulossa paha peli. Päätös lähdöstä roikkuu puoliin päiviin, sitten on päätettävä, mitä tehdä! Lippuvouchereita löytyy, onko vaan paikkoja mihin ne käyttää? Yläkatsomossa ei neljää vierekkäistä tainnut olla vapaata, joten soveltamiseksi mennee..
Itse olen valmis ajamaan eestaas sen 500km, kotona takaisin puolenyön jälkeen. Mutta kun joulunaika on yleensä perheen kanssa yhteistä aikaa, niin vaikeaksi menee.
Itse pelistä, toivon todella, että joukkue on saanut ladattua akut täyteen. Ässät-ottelun hiihtely oli kamalaa katsottavaa!
Ylivoima aivan yhtä tuskaista, vaikka onnistuikin kerran. Haluaisin nähdä kotona karjuvan Ilveksen, joka ajaa tilanteet loppuun, taklaukset perille ja maalinedustalla ei mennä pyytelemään mitään anteeksi.
Toivottavasti tänään saadaan tuo Turun savijaloilla seisova jättiläinen kaadettua, edellisestä voitosta on liikaa aikaa. Nyt sentään päästään samalta viivalta rasituksen suhteen liikkeelle.
Taistele Ilves!