TI 3.2.2026 | Ilves - Pelicans

Onhan noi invaasiot näköjään kivoja, mutta ootteko kuullu tiistai-illan huumasta pelikaaneja vastaan?

Lippu päätyyn ois taskussa, mutta terveys jäi viikonloppuun. Fifty-sixty uskaltaako illalla lähteä matsiin.

Minua ei enää rehellisesti kiinnosta että kuka viheltää pelejä ja kuka ei. Kaikki ovat paskoja kuitenkin.

Sen jälkeen kun Laaksosen Tompsu lopetti viheltämisen, niin ei ole itseäkään juuri hetkauttanut.

Paskin tuomari mitä olen nähnyt.

Minua ei enää rehellisesti kiinnosta että kuka viheltää pelejä ja kuka ei. Kaikki ovat paskoja kuitenkin.

Mulla ei oo minkäänlaista mielipidettä yhdestäkään tuomarista. Kun tulee huonoa tuomarointia, silloinkaan ei kiinnosta tai jää mitään muistijälkeä siitä, kuka siellä vihelsi. Ei tosin siksi, että kaikki olisivat aina paskoja :D

Mulla ei oo minkäänlaista mielipidettä yhdestäkään tuomarista. Kun tulee huonoa tuomarointia, silloinkaan ei kiinnosta tai jää mitään muistijälkeä siitä, kuka siellä vihelsi. Ei tosin siksi, että kaikki olisivat aina paskoja :D
Brander on hyvä tuomari. Muista en tiä.

Ei kaunista, mutta kärsivällisyys palkittiin.

Välillä oli aikamoista komiikkaa tämä tiistai-illan kiimainen peli, mutta tärkeimmät, eli täydet pisteet otettu.

Armalikselle ansaittu nollapeli. Otti alkuun tärkeitä torjuntoja.

Pääasia oli voitto ja kolme pistettä. Kyllä siinä mielestäni Ilveksellä oli paikkoja useampaankin maaliin, mutta ohan Pulikaanien maalivahti perhana hyvä. Pulikaanit ei maalipaikkoja tuhottomasti saanu, joten ihan hyvä tästä on jatkaa loppuviikkoa kohti.

Sellainen peli. En muista huomenna että tämä pelattiin. Kolme pistettä, nollapeli ja YV toimitti vihdoin ja viimein kun piti. Noin niitä pisteitä kerätään näistä arkipäivien haukotus peleistä.

Miten tää Pelicans voittaa viis peliä putkeen? Joka kerta, kun mä katson niitä, niillä ei ole hyökkäyspeliä käytännössä ollenkaan. Sen lisäksi vielä todella tehottomia pelaajia.

Ja näemmä luotua xG:tä toiseksi vähiten koko sarjasta Jukureiden jälkeen.

Miten tää Pelicans voittaa viis peliä putkeen? Joka kerta, kun mä katson niitä, niillä ei ole hyökkäyspeliä käytännössä ollenkaan.

Ja näemmä luotua xG:tä toiseksi vähiten koko sarjasta Jukureiden jälkeen.
Älä päästä maaleja niin yksi tai kaksi tehtyä riittää. Ei saa kyllä kukaan rahoilleen vastineeksi noiden pelejä katsoessa varsinkin kun yleensä vielä Antsa selostamassa.

Älä päästä maaleja niin yksi tai kaksi tehtyä riittää. Ei saa kyllä kukaan rahoilleen vastineeksi noiden pelejä katsoessa varsinkin kun yleensä vielä Antsa selostamassa.

Juu juu, puolustus ok ja maalivahti helvetin hyvä, mutta yleensä tuollaisella yhdistelmällä syntyy vähämaalisia pelejä, joita voitetaan ja hävitään "vuorotellen", mutta ihmettelen noita putkia, joissa Pelicansin voitot ovat tulleet. Vaikea on nytkin käsittää, miten voittivat tätä ennen viisi putkeen.

Juu juu, puolustus ok ja maalivahti helvetin hyvä, mutta yleensä tuollaisella yhdistelmällä syntyy vähämaalisia pelejä, joita voitetaan ja hävitään "vuorotellen", mutta ihmettelen noita putkia, joissa Pelicansin voitot ovat tulleet. Vaikea on nytkin käsittää, miten voittivat tätä ennen viisi putkeen.
Eikös ollut sama tarina viimeksikin kun vieraana kävivät, oli joku voittoputki alla ja olivat aivan totaalisen housuja Ilvestä vastaan. Erikoinen joukkue.

Voittoputkessa vastaan tulivat KooKoo, TPS, Sport, Jukurit ja Kärpät eli ei nyt sinänsä yllätä muuten kuin KooKoo. Vähän hyvää tuuriakin ollut matkassa ettei pomppinut omiin.

Ei nyt mikää paras peli mutta kelpaa 3p ja Mantas nollaa lahden pulikaanit.

Lahti on ihan paska paikka muutenkin! :D

Mäntykiven poissaolo näkyi kyllä, onneksi seuraavassa pelaa taas.

Simme on ihan helvetin hävytön jätkä, kumpa saatais pidettyä vielä täällä mutta tuskimpa…

Ei nyt mikää paras peli mutta kelpaa 3p ja Mantas nollaa lahden pulikaanit.

Lahti on ihan paska paikka muutenkin! :D

Mäntykiven poissaolo näkyi kyllä, onneksi seuraavassa pelaa taas.

Simme on ihan helvetin hävytön jätkä, kumpa saatais pidettyä vielä täällä mutta tuskimpa…
5-3 YVllä Simme on kyllä ihan samperin takuuvarmaa kamaa. Varsinkin nyt kun Calle saa seistä siellä tekemässä maailmanluokan maskia. Ilvestä ei kannata päästää kahden miehen YVlle, aika kovalla prosentilla osuu.

Takaisin