hartsa41
Vakiokokoonpanossa
Aivan samat fiilikset täällä.Ajattelin että jos kuuntelisi radiosta peliä kuulokkeet päässä ja menis vaikka viä tonne ulos lumisateeseen kävelen niin olis pienempi mahdollisuus saada sydäninfarktin,ehkä.Täytyy kyllä nostaa hattua niille, jotka pystyvät pelistä nauttimaan pelien aikana. Viimeisissä peleissä sydän on lähes hakannut itsensä rinnasta ulos ja lienee vain ajan kysymys milloin se tapahtuu.
Jos Ilves johtaisi kuudella maalilla viisi minuuttia ennen loppua, niin ehkä sitten pientä nautintoa voisi tuntea. Luultavasti näin ei tapahdu, vaan tänään suoritetaan omassa olohuoneessa askelten maailmanennätys ja hikoilen noin kymmenen litran edestä.
Tänään voi olla iso päivä. Elossa toki olen ollut, kun Ilves on viimeksi välierissä pelannut, mutta tuolloin olin melko pieni Ilveksen pentu, joten tuota kokemusta ei oikeastaan ole. Nyt on mahdollisuus siihen, että näen ensimmäistä kertaa Ilveksen etenevän puolivälieristä eteenpäin.
Olisi ihan nättiä, ettei aivan koko loppuelämäänsä tarvitsisi kärvistellä siinä paikallissarjan Game 6:n jatkoajan Vittasmäen paikassa jatkoajalla, kun kiekko meni vain senttejä ohi yläkulmasta.
Ei vaan pysty kattelen,Ed peli Oulussa kuikuilin kolmatta erää oven raosta ja kävelin taloo ympäri.Kädet kylmän hikisenä,pulssi aivan älytön.
Mulle tulee siitä VM 2017 game 6 mieleen myös se Keräsen paikka