Pantterin Pensselit
Luottopelaaja
Tillu näköjään itse siirtymässä Kalpan UTJ:ksi jollain ”Sami Kaartinen” -salanimellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän tarkoittaa vain yhtä asiaa; Jiří Ticháček ja Aku Räty ilvekseen!Jatkiksen Kärppä-osiossa Teme91 :
"Aikaisemmin taisi olla jotain puhetta, että Nuti lähtisi ennen aikojaan Sveitsiin, mutta ei kuulemma pidä paikkaansa. Mutta joitain muita lähtijöitä kuulemma tulisi vielä.
Lähde: Petopodin WA. Nutin tuttuja tms. taisi olla."
Tillu näköjään itse siirtymässä Kalpan UTJ:ksi jollain ”Sami Kaartinen” -salanimellä.
Voi hyvin olla että on rotaatiossa. Lauantaille tarvitaan jalkoja ja ellei nyt ole kaupattu niin silloin sitten luultavasti Latvalan tilalle.Soini ei pelaa tänään ja Utunen nostettu tilalle. Hyvien esityksien jälkeen Soini rotaatioon vai onko kenties Jukureiden kanssa saatu jotain maaliin...
Meillä kyllä ihan jonoksi asti noita puukätisiä pakkeja. Hyökkäävämpää huutaisiKyllähän toi Piipponen varmasti olisi irrotettavissa Sportista loppukaudeksi.
Muita on turha roudata Sportista tännepäin.
Ruohomaasta puhumattakaanEnnen oli paremmin Plattikin oli aina tulossa.