Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Juu aika samanlaisia grindaajia. Menevät samaan kolmos-nelosketjun koriin. Näden puolustusosaamista Mattilalta ei löydy, mutta toisaalta Julius on liukkaampi jalalla ja parempi aloittaja, mutta paljon pehmeämpi.
Joku sitä arvostaa kuitenkin. Ehkä tääläkin olisi syytä. Toinen Mattila näytti tosi hyvältä tällä kaudella, sekin todennäköisesti naapurissa. Toivottavasti eivät juhli ensi kaudella..

Niin, tai sitten kaikki ei ihan niin salamyhkäistä ole niinkun oletetaan. Tämä on kuitenkin pieni kaupunki ja pienet piirit. Ei se mikään yllätys olisi, jos joku saa tietää jotain kautta.
Jepjep.
Allekirjoitetut sopparit kiertää pitkin toreja?

Huuhaa heittoja ja täällä väki nielee kaiken.

Kertokaas nyt oikein järjellä kuinka joku kaverin kaverin tuttu pelaajan lähipiiristä tai mistä ikinä tietäisi tienestit?
Pelaajat näitä ei huutele kylillä, edes kavereilleen.

Jepjep.
Allekirjoitetut sopparit kiertää pitkin toreja?

Huuhaa heittoja ja täällä väki nielee kaiken.

Kertokaas nyt oikein järjellä kuinka joku kaverin kaverin tuttu pelaajan lähipiiristä tai mistä ikinä tietäisi tienestit?
Pelaajat näitä ei huutele kylillä, edes kavereilleen.

Aivan tavallisia ihmisiä nuo pelaajatkin ovat eikä mitään avaruusolentoja. Puhuvat kavereilleen tarjouksista yms. Ei se nyt mikään valtionsalaisuus kaikille ole. Ei tietenkään jokainen puhu. Kyllä noita joitain Liiga-sopimuksia on pyörinyt nähtävillä kun on oltu vähän saunomassa jne.

Tähän lisäksi vielä agentit jotka tietävät noita summia ja höpisevät eteenpäin sillon tällön.

En nyt ymmärrä miten tuo asia mukamas niin mahdoton hyväksyä.

Enkä nyt tarkoita juuri esim. Mattilan palkkoja tms., mutta kyllä noita tietoja liikkuu.

Ja sitten kun joku sanoo, ettei tiedä paljon työkaveri esimerkiksi tienaa, niin sehän on vain omasta kuplasta höpisemistä. Kyllä minä ainakin ystävieni kanssa ihan avoimesti olen puhunut tienesteistä. Miksei pelaajat voisi tätä tehdä?

Aivan tavallisia ihmisiä nuo pelaajatkin ovat eikä mitään avaruusolentoja. Puhuvat kavereilleen tarjouksista yms. Ei se nyt mikään valtionsalaisuus kaikille ole. Ei tietenkään jokainen puhu. Kyllä noita joitain Liiga-sopimuksia on pyörinyt nähtävillä kun on oltu vähän saunomassa jne.

Tähän lisäksi vielä agentit jotka tietävät noita summia ja höpisevät eteenpäin sillon tällön.

En nyt ymmärrä miten tuo asia mukamas niin mahdoton hyväksyä.

Enkä nyt tarkoita juuri esim. Mattilan palkkoja tms., mutta kyllä noita tietoja liikkuu.

Ja sitten kun joku sanoo, ettei tiedä paljon työkaveri esimerkiksi tienaa, niin sehän on vain omasta kuplasta höpisemistä. Kyllä minä ainakin ystävieni kanssa ihan avoimesti olen puhunut tienesteistä. Miksei pelaajat voisi tätä tehdä?
Eikö yhtään laita miettimään että täällä tiedetään jokaisen tapparan hankinnan tilinauha ja näiden lisäksi mitä ilves on osalle näistä tarjonnut?

Toki jokainen saa uskoa ja uskotella mitä haluaa.
Vastuu on lukijan.

Eikö yhtään laita miettimään että täällä tiedetään jokaisen tapparan hankinnan tilinauha ja näiden lisäksi mitä ilves on osalle näistä tarjonnut?

Toki jokainen saa uskoa ja uskotella mitä haluaa.
Vastuu on lukijan.

Onko täällä nyt jotenkin laajemminkin pyörinyt palkkatietoja? En itse kyllä muista kuin puheen Mattilasta. Robyn palkka taisi olla Urheilucastista.

Joku sitä arvostaa kuitenkin. Ehkä tääläkin olisi syytä. Toinen Mattila näytti tosi hyvältä tällä kaudella, sekin todennäköisesti naapurissa. Toivottavasti eivät juhli ensi kaudella..
Se, että Tappara tekee kalliita soppareita perus Liigatason grindaajille ei ole mikään standardi laadusta.

Miten tämä keskustelu senttereistä muuten liittyy Jesper Mattilaan? Aika erikoisen aasinsillan vetäisit.

Jesper Mattila on Liigatasolla parhaita mahdollisia allroundereita. Tuossa naapuri osuu kohteeseen. Olisi kelvannut tännekin.

No pakistosta ei tarvitse kyllä olla huolissaan nytkään. Jesperi edustaa todella vahvasti sitä osastoa mitä meillä kyllä todellakin riittää. Nyberga ja Kucerikkikin edustaa juuri tuota osastoa. Hyvä pelaaja on, mutta kyllä meilläkin pitäisi olla 7-8 Eht tason puolustajaa ja paljon juuri tuota all arounder tyyppistä. Juliukselle olisi viime kaudella ollut käyttöä vaikka ei ihmeellinen olekkaan. Ensi kaudella toivottavasti ei ole vaan sentteristö on kokonainen.

Se, että Tappara tekee kalliita soppareita perus Liigatason grindaajille ei ole mikään standardi laadusta.

Miten tämä keskustelu senttereistä muuten liittyy Jesper Mattilaan? Aika erikoisen aasinsillan vetäisit.

Jesper Mattila on Liigatasolla parhaita mahdollisia allroundereita. Tuossa naapuri osuu kohteeseen. Olisi kelvannut tännekin.
Mattiloista olen puhunut kokoaika, joten ei sikäli aasinsilta. Kaikille ei kelpaa hänkään, kuulemma 7-8 yhtä hyvää. Ja alehinnalla näitä pitäis saada, ehkä vois omiin kasvatteihin pitää ekstrahyvin yhteyttä ja osoittaa kiinnostusta.

Mattiloista olen puhunut kokoaika, joten ei sikäli aasinsilta. Kaikille ei kelpaa hänkään, kuulemma 7-8 yhtä hyvää. Ja alehinnalla näitä pitäis saada, ehkä vois omiin kasvatteihin pitää ekstrahyvin yhteyttä ja osoittaa kiinnostusta.
Koko kirjoituksen pointti oli se, että Jesperi Mattila nyt ei ole sitä osastoa mitä me kipeästi tarvitaan. En missään sanonut, että olisi 7-8 yhtä hyvää, mutta ei tarvitsekkaan. Sieltä on huhujen mukaan tulossa parikin kaveria lisää varsin hyvään puolustukseen samaa osastoa. Tällä hetkellä ne isoimmat mysteerit on toinen kärkisentteri ja kärkilaituri. Toivon todella, että niihin on panostettu.

Eikä kyllä Juliuskaan täytä 2 sentterin saappaita tarpeeksi uskottavasti ja meillä on jo kahden suunnan pohjasentterit.

Onko täällä nyt jotenkin laajemminkin pyörinyt palkkatietoja? En itse kyllä muista kuin puheen Mattilasta. Robyn palkka taisi olla Urheilucastista.
Urheilucastin mukaan Sami Vatanen pelaa alkavalla kaudella Tampereella. Luotettavuus ihan sata.

• Tykkää
Reactions: ipe
Takaisin