Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Ilves olisi voinut saada Harri Ahon, Jarno Kultasen tai Janne Vuorisen. Nyt näistä maan kovimmista ammattilaisista yksi on Lappeenrannassa, toinen Porissa ja kolmas naapurissa, kun meidän piti väenväkisin pitää "hyvä jätkä" suojatyöpaikassaan pitkällä sopparilla.
Ilves hukkaa resurssejaan ja potentiaaliaan niin kauan kuin Koskelan annetaan puuhastella.

Täällä nämä samat äänekkäät vaativat kuorossa vuosi sitten syksyllä potkuja Meskaselle kesken kauden. Myös hänen tilipussinsa ”tiedettiin” olevan aivan liian suuri.
Tilipussi oli ihan kohtuullinen. Ilves myös tiesi mistä tilanteesta kauteen lähti. Hyvä ettei jalattomana.

Itse seisoin Mesen takana kokoajan, kuten myös huutelin Jokipakan perään.

Tunnebisneksessä pitää olla sitä omaa poikaa rosterissa. Tämä on Tampereen Ilves, ei mikään Mikkelin Jukurit.

No nyt maksellaan.

Tilipussi oli ihan kohtuullinen. Ilves myös tiesi mistä tilanteesta kauteen lähti. Hyvä ettei jalattomana.

Itse seisoin Mesen takana kokoajan, kuten myös huutelin Jokipakan perään.

Tunnebisneksessä pitää olla sitä omaa poikaa rosterissa. Tämä on Tampereen Ilves, ei mikään Mikkelin Jukurit.

No nyt maksellaan.
Minäkin pitkämielisenä kirjoitin aika monta kertaa, ettei nyt hosuta Mesen kanssa ja olisin kyllä pitänyt joukkueessa. Tosin ei tämän hetken pelin taso Meskaseen liity mitenkään.

Svejkowsky myyntiin,Ikonen tms vastaava puolustussuuntaan orientoitunut hyökkääjä tilalle.
Uusi mv Pavlatin rinnalle,Ortio?
Uus puolustava puolustaja
Henman 3 tai 4 laidalle,ei riitä 1 eikä edes 2 ketjussa.
Valmennukseen joku muutos,en tiedä mikä mutta joku.
Riittääkö edes nämä kelkan kääntämiseen?
Ei vitussa mitään Ortiota.Ei saanut silmiäänkään kiinni tänään.ei tullut kehuja jatkoajan palstalla Sportin faneilta

Pavlatilla oli kuitenkin kaksi heikkoa ottelua KalPaa vastaan kauden lopussa, runkkarin viimeinen mukaan luettuna. Kyllä ainakin mulla oli silloin yhäkin epäilys riittävyydestä, koska aika usein noista mestarijoukkueista löytyy sitten loppuvaiheessa maalivahti, joka torjuu "kaiken".

Koskela toiminnasta tulee mieleen ison rahstosalkun hoitaja jolla riskinhallinta sakkaa ja häärää laput silmillä kuin kaljapöhnässä day-treidaava OSTaja.
Nimenomaan riskienhallintaa on utj hommat ja siinä tuntuu etenkin tällä kaudella epäonnistuneen todella pahoin. Myös tuntuu, et pelaajat hommataan vaan tilastoja tuijottamalla. Liian NHL tyylistä urheilujohtamista, kun toimintaympäristönä Eurooppa

Kannattaa muistaa että Taponen on kumminki pelannu nollapelin kun viimeksi päässy tolppien väliin matsin alusta asti, en nyt siis väitä että olis ollu alkukaudella riittävä kakkosveskari mutta toisaalta itseluottamusta on suht vaikea kasvattaa kun nollapelilläkää et pääse pelaamaan samalla viikolla uudestaan. Tietysti tänään sai kylmänä hypätä kesken pelin mukaan, sillä hetkellä ku koko edessä oleva joukkue oli totaalisen sekasin ja taas ne pienetki onnistumisen tunteet huuhdottiin pois....

Se on ihan fine että tunnet noin, mutta käyttäisit sitten energiasi vaikka junnujen tukemiseen tavalla tai toisella, Ilveksen mies kun kuulemma olet. Toki tuo mouhojen syväkurkuttaminenkin on tapa muiden joukossa.
Junnuille peliaikaa aina huutanutkin.

Itselle jääkiekko on muutakin kuin logo.
Hanskassa oleva organisaatio.
Laadukas, viihdyttävä kiekko jonka kruunaa jännitys.
Seuraan paljon NHL lätkää vaikka siellä ei Ilves pelaa.
Itse peli ja jääkiekko on itselle jo logoa suurempaa.

Joukkue ja peli antaa ja luo tunteen. Tällä hetkellä ei Ilves tuota tuolla saralla juurikaan mitään, ja se on huolestuttavaa.

Mielenkiinnolla saa seurata kauanko väki jaksaa hallille , ja kauanko ulkopuolelta tulevat paineet pakottavat organisaation toimimaan.

Tokkopa ne nyt niin kaukaa haettuja ovat. Ja onhan tuossa jo kaikki muu vaihdettu paitsi johto. En olisi yllättynyt vaikka jutuissa olisi paljonkin perää. Totta tuokin että 50k kuulostaa pieneltä JMJ palveluksista vaikkei hänenkään markkina-arvo liene ollut tuolloin huipussaan.

Eli lukuja tiskiin:
- mitä JMJ pyysi Tapparalta tai Ilvekssltä, kun kummallekaan ei maistunut
- paljonko ovat olleet nämä ei edes kohtuulliset tarjoukset

Ei kannata kylvää mutu-paskaa vain sillä perusteella, ettei itse omassa kuplassaan olisi jostain yllättynyt.

Eli lukuja tiskiin:
- mitä JMJ pyysi Tapparalta tai Ilvekssltä, kun kummallekaan ei maistunut
- paljonko ovat olleet nämä ei edes kohtuulliset tarjoukset

Ei kannata kylvää mutu-paskaa vain sillä perusteella, ettei itse omassa kuplassaan olisi jostain yllättynyt.
Mulle henkilökohtaisesti riittää jo se että nuo ovat suuntaa-antavasti oikein. Ja suoraan sanoen miksei olisi? Ymmärrän että tämä saattaa joitain harmittaa, mutta voiko joku todentaa ettei luvut sitten Urheilucastin puolella ole oikein? Sillä ei lopulta ole vittuakaan merkitystä onko joku luku siellä eurolleen oikein. Pahempi keissi on se ettei selvästi edes haluta tarjota sopimuksia. Tai vaaditaan tarttumaan ala-arvoisiin tarjouksiin. En muutenkaan pidä tätä foorumia paikkana jossa mutuilu tai spekulointi olisi jotenkin yleisestä linjasta irrallista. Mutta jos se sinua lohduttaa niin uskottele vaan itsellesi että asiat ovat loistavasti. Itse en moiseen taivu.

Ymmärrän että tämä saattaa joitain harmittaa, mutta voiko joku todentaa ettei luvut sitten Urheilucastin puolella ole oikein?
Voi luoja sentään mitä menoa. Esko höpöttelee aivan puuta heinää ja sitten kun kukaan ei näitä juttuja usko niin pitäisi vielä itse todistaa että eivät ne jutut ole tosia.

Voi luoja sentään mitä menoa. Esko höpöttelee aivan puuta heinää ja sitten kun kukaan ei näitä juttuja usko niin pitäisi vielä itse todistaa että eivät ne jutut ole tosia.
Aika näyttäköön tuon. Sama se höpötteleekö Esko vai kuka noita juttuja. Olisi se monelle nolo paikka jos Mattilat eivät olisikaan menneet rahan perässä naapuriin vaan olisi suorastaan ajettu sinne. Tosiasia nyt toki on että Jalo tykkää Tillusta ja sopimusta on vuosia jäljellä että mennään ihmeessä näin.

Aika näyttäköön tuon. Sama se höpötteleekö Esko vai kuka noita juttuja. Olisi se monelle nolo paikka jos Mattilat eivät olisikaan menneet rahan perässä naapuriin vaan olisi suorastaan ajettu sinne. Tosiasia nyt toki on että Jalo tykkää Tillusta ja sopimusta on vuosia jäljellä että mennään ihmeessä näin.
Ei mennä ihmeessä näin, mutta eihän nyt jonkun hörhön salaliittoteoriajuttuja silti tarvitse kuitenkaan lähteä uskomaan ihan vain siksi, kun nyt menee huonosti. Kuten palstalla on jo todettu, niin 100 % varmuudella myös vastuulliset mediat noista jutuista kirjoittelisivat, jos niissä olisi jotain perää.

Vähän lähdekriittisyyttä nyt. Tää kaveri kuvittelee olevansa joku jääkiekon Fabricio Romano. Käyttää lähteenään keskustelupalstoja, Jodelia yms. Keksii ihan hatustaan juttuja tai joku laittaa sille viestillä hatusta keksittyä tarinaa.
Varmasti Eskolla on linkkejä ihan oikeisiinkin lähteisiin, mutta jos/kun ei niistä saa riittävän sensaatiohakuista matskua, niin täytyy vähän maustaa näillä foorumihuhuilla.

Takaisin