Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

On siinä pointtiakin kun kysytään että kuka tilalle. Ei Svejkovskyäkään kannattaisi vaihtaa Kalle Väisäseen.

Faktahan on se että vaihdos oli pitänyt tehdä jo, nyt ei oikeen ole ketään vapaana.

Mutta on se ny jumalauta kun on tiedossa että Jokipakka tulee Suomeen ja isoin todennäköisyys että mieluusti Tampereelle, niin ei edes tehdä tarjousta. Ei varmaan ole yhdellekkään Tapparaan siirtyneistä ilves kasvateille tehty edes tarjousta, jos näin on niin mulla ei löydy enään sanoja tähän touhuun. Koskela ulos ja välittömästi

Itse toivoin Jokipakkaa Ilvekseen ja harmitti kun ei tullut, tästä löytyy forumilta tekstejänikin. Mutta jos katsot forumin yleistä mielipidettä niin selvästi yli puolet forumisteistakaan ei olisi Jokipakkaa halunnut tämän kauden Ilvekseen.

Nyt näyttää yllättäen aivan siltä, että olisi muka kaikki halunneet Jokipakan ykköspakiksi ja vitun Tillu.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa kuin Pok. Vuosi sitten alkoi huhuja tulemaan Jokipakan paluuhaluista niin enemmistö kirjoittajista oli sitä mieltä että kannattaa passata, erityisesti painoi varsin keskinkertainen kausi 22-23. Nyt kun peli ei kulje ja johonkin sitä pahaa oloa pitää purkaa niin Jokipakastakin on tullut joku korvaamaton iki-Ilves. Niin kuin yhtäkkiä Marko Anttilastakin heti kun joku telkkarikommentaattori ihmettele että miksi päästettin Kärppiin vaikka kyllä silloin -22 huomattiin ettei Stretsi ja Myrräkiekko ole toimiva yhdistelmä.

Jos Ässiä pidetään jonain vertailukohtana ja esimerkkinä tavoitteellisesta työskentelystä niin ei sekään joukkue ole välieriin mennyt 2013 ihmekauden jälkeen. Siihen väliin mahtuu myös pari totaalista ohikautta. Ainahan se senhetkinen kuntohuippu on se millä saadaan oman seuran työ näyttämään huonolta.

Ei jaksa enää paeta, velat toimitetaan korkojen kera.

Liitteet

• Screenshot_2025-11-01-15-20-04-91_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2025-11-01-15-20-04-91_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    209,6 KB · kertaa luettu: 171
Meillä on liigan tasolla paperilla Top 4 joukkue, Top3 päävalmentaja, Top3 maalivahtivalmentaja mutta sijoutus on 13.

Varmaan Kärppäfanit viime vuonna odotti että se peli lähtee kulkeen kunhan playoffeihin päästään, ei se vaan sormia napsauttamalla muutu paska timantiksi.

Moni itse mukaan lukien epäiltiin tätä muukalaislegioon strategiaa, ja turha verrata NHL:ään kun kaikki pelaa siellä paikasta kirkkaimmissa valoissa.

Ei se että on hyviä yksilöitä takaa että on hyvä joukkue, (lisätietoja antaa Matti Virmanen),
nyt selkeesti näkee että osa pelaajista ei pelaa yhteisen hyvän eteen vaan omat pisteet on tärkeämpiä.

Valmentaja voi tietyn määrä vaikuttaa mutta ihminen on luonteeltaan mitä on ja muuttuminen on hankalaa.

Hyvä puoli tässä on että rahaa säästyy, itse näytän mielipiteeni joukkueen kasaamisesta äänestämällä jaloilla, se on ainoa keino.

Viimeksi muokattu:
En kuulu Clubiin, mutta ilman sarvia ja hampaita kuka tuohon virkaan olisi joutilaana joka olisi parempi vaihtoehto? Toki tuo sopimus juuri uusittiin, eli siihen kohtaa varmaan olisi jotain mahdollisuuksiakin ollut.
Ilman sinu koskien, tää kysymys laitetaan aina ilmoille, kun kysytään kuka Tillun tilalle, jos meidän ylin johto on sitä mieltä, että meillä pyyhkii hyvin, että Tillu toimii just niin kun pitääkin, niin ylin johto on sitten vaihdon tarpeessa.
Ilveksen touhu on nykyään kasa höyryävää paskaa, vedetään sinnepäin ja toivotaan sen riittävän.

Pelkkä pakisto on aivan kykenemättömällä tasolla, sielä sellaisia pujottelukeppejä pakisto puolillaan, joiden apu joukkueelle on puhdas 0

Hyökkäyksessä on siten lyöty käsiä saveen oikeen urakalla, sielä on pari hyökkääjää, jotka pelaavat logolle täysiä, loput saapuu työpaikalle ja tekee suoritteen ja on tyytyväisiä palkan tippuessa tilille ja muu ei tunnu kiinnostavan.

Eikös Jykä ollut Levillä? Se taitaa olla dealbreaker tillulle
Koko IFK:n joukkue oli Saksassa ennen sitä pronssipeliä. Saanut ihme mittasuhteet.

Jokipakalle tarjottiin tuolloin jatkopahvia, halusi ulkomaille vielä.

Koko IFK:n joukkue oli Saksassa ennen sitä pronssipeliä. Saanut ihme mittasuhteet.

Jokipakalle tarjottiin tuolloin jatkopahvia, halusi ulkomaille vielä.
Tarjottiinko missä vaiheessa kautta? Kyllä se helvetin oudolta kuulostaa että Tillu olisi silloin halunnut pitää Jokipakan, mutta ei edes tarjoa sopimusta kaksi kautta myöhemmin.

Tarjottiinko missä vaiheessa kautta? Kyllä se helvetin oudolta kuulostaa että Tillu olisi silloin halunnut pitää Jokipakan, mutta ei edes tarjoa sopimusta kaksi kautta myöhemmin.
Näihin aikoihin kun sopimuksia rustaillaan. Jokipakka teki silloin jo lokakuussa sopimuksen Saksaan.

Nyt taidettiin itsemme sitoa Kucerikiin ja Nybergiin ja molemmat ovat osoittautuneet enemmän tai vähemmän hutikudiksi.

Se on sitten toinen tarina, että miksei tämän tason pelaajan ja vielä meillä pelanneen oman kasvatin sopimusasiat ole olleet siinä mielessä tiedossa että haluja olisi kotiin palata.

Ettei niitä paikkoja sidottaisi näihin Kucerikeihin, mutta linja on nyt mikä on, siitä Timolle ja johdolle vaan onnea valitsemallaan tiellä.

Se on sitten toinen tarina, että miksei tämän tason pelaajan ja vielä meillä pelanneen oman kasvatin sopimusasiat ole olleet siinä mielessä tiedossa että haluja olisi kotiin palata.

Lieneekö osansa ollut myös siinä että Jokipakka oli osa tätä Kontiolan retkuetta ja Jyrki itsekin myöntänyt ettei tuo kausi ollut häneltä huippusuoritus. Ja tiedän ettei ollut Play-offien aikana kupittelemassa, ei sitä tarvitse minulle taas kertoa. Mutta en minä sitä ansionakaan pidä että antaa kauden valua sormien välistä mutta malttaa pahimmista hölmöilyistä pysyä sivussa.

Tässä esimerkiksi oma näkemyksesi Jokipakasta huhtikuulta.
Siis mun isoin pointti oli se ettei Koskela edes tehnyt tarjousta, ja täältä foorumilta olen saanut ymmärtää että pallkkapyynti ollut maltaita. Mikähän mahtaa palkka ihan aikuisten oikeasti olla

Viimeksi muokattu:
Takaisin