Mää toivon nyt, että mua ei ymmärretä väärin ja tää viesti voi vanhentua hyvinkin nopeesti, mutta pakko nyt kuitenkin sanoa. Mun mielestä tää on se kausi kun Ilveksen pitäs lyödä ihan all-in ja vähän ylikin. Olen itsekin bisnesalalla ollut ja opiskellut niin tiedän, että Ilveksen periaate käyttää euro vasta sitten kun se on hankittu on järkevä, mutta riskinotto kuuluu mihinkä tahansa bisnekseen oleellisesti. Nyt olis kaikkien aikojen sauma ottaa se kannu. HIFK takkuaa ja isoja loukkaantumisongelmia, Tapparalla vähän heikompi rosteri kun aikasempina vuosina+uuden koutsin eka kausi, Kärpillä heikompi rosteri, TPS ulkona. Jukurit ja Pelicans pelaa hyvää kiekkoo, mutta voittaako he 3 playoff sarjaa, epäilen.
Tillu ja Ilves on reagoinut mahtavasti pakistoon. Jäätävän iso sulka hattuun, että on hommattu kaks ihan liigan parasta pakkia meille kesken kauden. Mutta se hyökkäys. Miten on mahdollista, että tiedetään se Mäntykiven alotustaito ja huomattiin kauden alussa, että Kodykaan ei ole hyvä aloittaja, niin että meille ei ole hankittu sentteriä? Voidaan vedota kuiviin markkinoihin, mutta mää en osta tota selitystä. Jos tiedetään, että kaudella on kuivat markkinat, niin se hankinta olis pitäny tehdä ennen kauden alkua. Ja vaikka monetkin täälä sille Mustoselle naureskeli, että ei todellakaan, niin kyllä mä näkisin meijän nelosen keskellä 100/100 mielummin Mustosen kun loukkiherkän Virtasen saatika sitten Baun.
Ja kun tää meijän joukkue ei vaatis kun sen hyvän alottaja sentterin ja sit laadukkaan laiturin. Rahaa luulis vielä olevan jäljellä varsinkin Lancasterin siirron myötä. Mää en ole sitä mieltä, että Tillu ulos ja sano, että kuinka huono se on, päinvastoin. Tillu on tehnyt hyvää työtä, mutta nyt se viimenen silaus puuttuu ja sehän voi olla, että se tulee ens viikolla, mutta toivoisin vaan, että tehtäis edes jotain. Ei tänne ketään 38v kehäraakkia tarvita vaan ostamisen ilosta, mutta joku jamppa vähän riskilläkin olis mun mielestä kokeilun arvonen, varsinkin kun ei toi hyökkäys nyt leveydeltään enää mikään laaja ole.