Ehkä juuri siinä on Tillun vika.. tulee paineita. Ensikaudelle pitää kasata joukkue ennakkoon sijoille 9-16 ja valmentamaan Petteri Sihvonen. Loppuu ne perkeleen menestyspaineet.Koskela hommannut Pennaselle mestaruustason joukkueen, valmennus ja itse pelaajat saa suorittaa nyt kun pitää!
Niin no, hänen tehtävänään on kai rakentaa joukkue eikä haalia paljon tehopisteitä tekeviä yksilöitä (lue: hän on epäonnistunut tehtävässään).Ymmärrän täysin tunteiden purkauksen tässä kohdassa, mutta en itse keksi mitään asiaa minkä Tillu olisi voinut tehdä paremmin. Käytännössä kaikki osa-alueet täyttä timanttia, mutta sitten tosi paikassa koko joukkue kyykkää ihan täysin.
Onko sulla ehdotuksia Koskelan tilalle tähän paikkaan? Naapuri hankki mestaruudet rakentaneen UTJnsa tilalle Saipasta Tuomenoksan, joten luulee sen vähän kertovan markkinoiden tasosta.Niin no, hänen tehtävänään on kai rakentaa joukkue eikä haalia paljon tehopisteitä tekeviä yksilöitä (lue: hän on epäonnistunut tehtävässään).
Mielestäni joukkue on nimenomaan rakennettu hyvin eikä juurikaan noin, että tehopisteitä. Pakisto esimerkiksi ihan hävytön. Muistan silloin kuin joukkue julkaistiin niin puhuttiin jopa yhdestä kaikkien aikojen kovimmasta pakistosta liigaan. Mutta piippuun jää nyt vähän kaikilla.Niin no, hänen tehtävänään on kai rakentaa joukkue eikä haalia paljon tehopisteitä tekeviä yksilöitä (lue: hän on epäonnistunut tehtävässään).
Tällä tasolla on tosiaan kritiikki Tillua kohtaan. Joo o.Niin no, hänen tehtävänään on kai rakentaa joukkue eikä haalia paljon tehopisteitä tekeviä yksilöitä (lue: hän on epäonnistunut tehtävässään).
Tillu on Pendon esimies ja Pendolle on liian myöhäistä antaa potkuja. Kuka kantaa vastuun jos ei Tillu?Aina yhtä uskomatonta nähdä tämän ketjun pomppaavan esiin hävityn pelin jälkeen perkeleen Tillu kun ei saa jengistä kaikkea irti!!!1
No mä tiedän monta asiaa. Mut tässä tunteiden paskamyrskyssä ehkä kerron myöhemmin….Ymmärrän täysin tunteiden purkauksen tässä kohdassa, mutta en itse keksi mitään asiaa minkä Tillu olisi voinut tehdä paremmin. Käytännössä kaikki osa-alueet täyttä timanttia, mutta sitten tosi paikassa koko joukkue kyykkää ihan täysin.
Totta helvetissä Jalo ja Koskela on siellä yhtä lailla suurennuslasin alla. Eihän se Pendo siellä kentällä ole laittamassa kiekkoja avopaikasta tolppiin.En todellakaan syyttäisi Koskelaa. Kukaan ei osannut arvata etukäteen sitä millainen paskahousu tuo päävalmentajamme on sillon kun millään on mitään väliä.
Vuosi sitten oltiin keväällä kuitenkin hyvää hokia pelaava joukkue, mutta nyt ollaan vaan kasa hitaita ja pelkääviä vätyksiä.
Timolle synninpäästö.
Mitä hänen pitäisi tehdä kun Pendon sopimuskin loppuu? Ottaa itse potkut?Tillu on Pendon esimies ja Pendolle on liian myöhäistä antaa potkuja. Kuka kantaa vastuun jos ei Tillu?