Timo Koskelalle kenkää!

kyllä on ikävää että Joona ei pelaa Ilveksessä ensi kaudella. Tämä tuskin oli kiinni siitä, että Ilves ei olisi halunnut Ikosta.
Niin niin ja onneksi Tillu saa ulkomailta paremman halvemmalla ja isommalla ilves sydämellä?
Vituttaa kyllä suunnattomasti Koskela mutta vituttaa myös nää pellet jotka huutelee täällä ettei enää ikinä tuu Ilveksen peliin tai osta kausikorttia!
Vittu Ilves on rakkain seura ja ihan sama kuka siellä pelaa niin kannustan peleissä henkeen ja vereen kuolemaani asti.

Minä aion äänestää jaloilla.

Ilves ollut aina rakas ja tärkeä.

Minä en vaan voi enää sulattaa tätä touhua.

Toimisto ja Koskela syö ja kalvaa tätä seuraa sisältä ja päivä päivältä tämä seura muistuttaa vähemmän sitä minun ilvestä mitä se minulle on edustanut.
Enää on logo jäljellä.
Ei riitä.

Ainoa vaihtoehto oli sainata Iksa.
Sairasta puuhastelua.

1000023066.jpg

Niin niin ja onneksi Tillu saa ulkomailta paremman halvemmalla ja isommalla ilves sydämellä?

Minä aion äänestää jaloilla.

Ilves ollut aina rakas ja tärkeä.

Minä en vaan voi enää sulattaa tätä touhua.

Toimisto ja Koskela syö ja kalvaa tätä seuraa sisältä ja päivä päivältä tämä seura muistuttaa vähemmän sitä minun ilvestä mitä se minulle on edustanut.
Enää on logo jäljellä.
Ei riitä.

Ainoa vaihtoehto oli sainata Iksa.
Sairasta puuhastelua.
Tervemenoa!

Kyllä mä voin isossa kuvassa ymmärtää, että joskus joku tällainen case hävitään. Mutta jos hävitään ihan joka kerta, niin silloin kyseessä ei enää ole sattuma, vaan taustalla on ihan selkeät tarkoitusperät. Ja sitten kun tänne raahataan Lanttaa ja Haataista, niin voin ihalla hyvällä omallatunnolla sanoa, että tää enää ole mun Ilves. Ei mua ihan hirveästi huvita katsella jotain Pelicansin sekasikiöporukkaa Ilveksen vaatteissa. Ensi kausi taitaa olla omalta osaltani taputeltu. Lantta on se kruunu, muuten voisi vielä antaa anteeksi, mutta tuota ei vaan voi.

Odotan innolla, pelaako U20-sarjaa tällä hetkellä dominoivasta joukkueesta kukaan Ilveksessä esimerkiksi kaudella 2027-2028. Siinä olisi nyt tilaisuus alkaa rakentaa omaa runkoa hyvistä jätkistä, mutta ei varmaan Seppää, Jaloa ja Tillua kiinnosta paskaakaan. Seppähän on muistanut tuoda ilmi, kuinka perseestä junioritoiminnan pyörittäminen on, kun maksaa niin perkeleesti.

Moi,
pitkän pohdiskelun jälkeen päätin itsekin liittyä tänne . Olen Ilves kannattaja jo vuosikymmenten ajan ja olen ollut todistamassa keväällä 85 Turun Kupittaalla kun pyttyä on edellisen kerran nostettu meille kaikille rakkaan seuran toimesta .
Mun mielestä täällä tunne ohjaa liikaa keskustelua. Ei ole huono asia et tuodaan havaitut epäkohdat esille. Ja toki keskustelupalstan rikkaus on se et tuodaan avoimesti esille omat ajatukset. Toivoisin kuitenkin kaiken tunnemyrskyn keskellä myös objektiivisuutta keskusteluun.
Pakko sanoa et itseä hämmentää kun täältä lukee kuinka väärin joukkue on koottu, täynnä palkkasotureita, ilman johtajuutta, liian pehmeä, hävitään molemmat maalinedustat jne.
Koko kauden otannalla olemme 3 pisteen päästä TOP 4 sijasta kun 10 peliä jäljellä.
Kun katson liigan kuntopuntaria viim 20 ottelun osalta niin olemme Tapparan ja KooKoon kanssa jaetulla 2. sijalla 40 pisteellä ( KalPa ykkönen 43 pisteellä ) .
Samaan aikaan täällä hehkutetaan joidenkuiden palstalaisten toimesta kuinka paljon Tappara ja KooKoo ovat valovuoden edellä ovat meitä.
Sarkastisesti tekee mieli todeta et miten Tappara ja KooKoo ovat saaneet noin vähän pisteitä…

Pakko sanoa et itseä hämmentää kun täältä lukee kuinka väärin joukkue on koottu, täynnä palkkasotureita, ilman johtajuutta, liian pehmeä, hävitään molemmat maalinedustat jne.
Koko kauden otannalla olemme 3 pisteen päästä TOP 4 sijasta kun 10 peliä jäljellä.
Kun katson liigan kuntopuntaria viim 20 ottelun osalta niin olemme Tapparan ja KooKoon kanssa jaetulla 2. sijalla 40 pisteellä ( KalPa ykkönen 43 pisteellä ) .
Samaan aikaan täällä hehkutetaan joidenkuiden palstalaisten toimesta kuinka paljon Tappara ja KooKoo ovat valovuoden edellä ovat meitä.
Sarkastisesti tekee mieli todeta et miten Tappara ja KooKoo ovat saaneet noin vähän pisteitä…
Ja silti paskotaan housuun pleijareissa. Mikä sun pointti oli?

Moi,
pitkän pohdiskelun jälkeen päätin itsekin liittyä tänne . Olen Ilves kannattaja jo vuosikymmenten ajan ja olen ollut todistamassa keväällä 85 Turun Kupittaalla kun pyttyä on edellisen kerran nostettu meille kaikille rakkaan seuran toimesta .
Mun mielestä täällä tunne ohjaa liikaa keskustelua. Ei ole huono asia et tuodaan havaitut epäkohdat esille. Ja toki keskustelupalstan rikkaus on se et tuodaan avoimesti esille omat ajatukset. Toivoisin kuitenkin kaiken tunnemyrskyn keskellä myös objektiivisuutta keskusteluun.
Sarkastisesti tekee mieli todeta et miten Tappara ja KooKoo ovat saaneet noin vähän
Hyvää pohdintaa kyllä, mutta boldattuun kohtaan heitän semmoisen, että meillä on Kookoota 1.3 miljoona isompi pelaajabudjetti... Jotain on mennyt pieleen, toki on siellä Kärpät ja Hifk aika isolla budjetilla aika paljon huonommilla sijoillakin.

Moi,
Ohoh, onpas pitkä teksti.

Takaisin