Tjäre-Borg
Luottopelaaja
Oiskohan Armalis vaan hämyä ja Domino pelaa kuitenkin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunhan laitoin runkosarjan tilaston vastineeksi väitteelle, että jommalla kummalla olisi etu 5 vs. 5. En itse osaa laittaa kummallekaan.Tapparalla taas erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Ja tehottomuuteen ei toki ole nyt Ilveksellä varaa.
Ihan sama. Toivottavasti tulee hyvä sarja. Verta ja suolenpätkiä ilman kitinöitä tuomaroinnista, tai pelikieltojen protesteja ja niiden vastaprotesteja. Toivon sellaista nykyajalle ilmeisimmin mahdottomuutta. Peli ja pelaajat keskiössä.
Jos on luukkuvahtina niin ei tosiaan mitään vakavaa.Joo tuskin Pavlat täydessä tikissä on.
Mutta hyvä, että edes sellaisessa kunnossa, että voidaan luukulle ottaa.
Alkaispa jo!
Mouhot helvettiin.![]()
Alennusmyynnitt käytetty, Tappara kannattajien suursuosikki Ahti kaivettu esiintymään. Mitähän vielä Tappara voisi keksiä.Lippukartta näyttää siltä, että on marraskuinen tiistai ja vastaan saapuu Vaasan Sport.
Tänään pitäisi olla tatsietu kondiksessa. Toivottavasti näkyy.
Ainaki Liiga oli pistäny taas Kummituomari Kovan viheltelemään…Alennusmyynnitt käytetty, Tappara kannattajien suursuosikki Ahti kaivettu esiintymään. Mitähän vielä Tappara voisi keksiä.
Ainaki Liiga oli pistäny taas Kummituomari Kovan viheltelemään…
Mulla on sunnuntaille ideaAlennusmyynnitt käytetty, Tappara kannattajien suursuosikki Ahti kaivettu esiintymään. Mitähän vielä Tappara voisi keksiä.
Ahti jäisi yhtä pahasti kakkoseksi kuin Sinionssit.Mulla on sunnuntaille idea
katso liitettä 18534
Joku Turistia vastaava pelleily.Vetääkö toi Ahti siis Maamme-laulun vai onko sillä joku pidempikin keikka ennen ottelua?