Loukkaantuneena niin ei ole sen takia pelannut.Mielenkiintoista että Salomäki ei ole pelannut vielä peliäkään Hifkissä. Myöskin Garteig puuttuu Hifkin kokoonpanosta, taisi loukkaantua edellisessä pelissä...
Erikoinen on valmennusjohdon näkemys ketjuista viikko ennen playoffeja. Varmaan playoffeissakin pyöritellään ketjuja riippumatta ollaanko sarjassa johdossa vai ei,kaikille peliaikaa ja hyvä mieli
Aina voi siirtyä kannattamaan toisen päädyn joukkuetta, jos Ilveksen kannattaminen on näin raskasta.Nikolishin poppareilla jälleen. Mun mielestä typeryyttä.
Kakkosessa molemmilla laidoilla rightit. Mun mielestä typeryyttä.
Kolmosessa molemmilla laidoilla leftit. Mun mielestä typeryyttä.
Alkaa keittään pikkuhiljaa nämä jatkuvat valinnat, mitkä ei mun kaaliin mahdu mitenkään.
Ei sitä peliaikaa kaikille jaeta minkään hyvän mielen takia vaan 1) että kaikilla on jotain pelituntumaa on sitten jos kutsu käy playoffeissa ja 2) aivan turha väsyttää ykkösmiehistöä playoffien alla piippuun neljässä ottelussa viiteen päivään kun suora puolivälieräpaikka on varma vaikka ne häviäisi kaikki. Playoffit alkaa heti seuraavalla viikolla.
Olisiko nämä ohjeet jostain löydettävissä, kiinnostusta olisi?Eilen toimi forkalta saamieni ohjeiden mukaan varsin hyvin yhdistelmä: kuva C-more + ääni Kiakkoradio.
Itse en tykkää yhtään näistä et kaks leftin laituria samassa ketjussa. Tai 2x rightin laituri. Ku joka ketjuun saisi leftin vasemmalle ja rightin oikealle. Niin minkä ihmeen tähden niitä pitää näin laittaa. En perkele ymmärrä ja se pistää kiehuttaan.Yksi iso toive olisi ettei enää Suomi-Mäntykivi-Haapala ketjua. Ei toimi niin hyvin kuin pitäisi.
Johan oli järkevä kommentti.Aina voi siirtyä kannattamaan toisen päädyn joukkuetta, jos Ilveksen kannattaminen on näin raskasta.
Omat huomiot kokoonpanosta.Colton Beck - Petri Kontiola - Joonas Oden
Joona Ikonen - Balázs Sebök - Nicholas Baptiste
Eemeli Suomi - Matias Mäntykivi - Henrik Haapala
Panu Mieho - Tomi Iso-Mustajärvi - Marko Anttila
Jarkko Parikka - Tuomas Salmela
Dominik Mašín - Aleksi Elorinne
Leo Lööf - Simon Johansson
Daniel Gazda
Marek Langhamer
(Vadim Žerenko)
Miksi nämä pakkiparit ei ole vaikkapa:Jarkko Parikka - Tuomas Salmela
Dominik Mašín - Aleksi Elorinne
Leo Lööf - Simon Johansson
Daniel Gazda
Tuntuu, että oikein tarjoamalla tarjotaan sen runkkarin voitto Tapparalle näillä sommitelmilla. Miksi ei edes kokeilla näin, kun tykätään kikkailla ketjujen kanssa.Nikolishin poppareilla jälleen. Mun mielestä typeryyttä.
Kakkosessa molemmilla laidoilla rightit. Mun mielestä typeryyttä.
Kolmosessa molemmilla laidoilla leftit. Mun mielestä typeryyttä.
Alkaa keittään pikkuhiljaa nämä jatkuvat valinnat, mitkä ei mun kaaliin mahdu mitenkään.
Olisiko nämä ohjeet jostain löydettävissä, kiinnostusta olisi?
Olisiko nämä ohjeet jostain löydettävissä, kiinnostusta olisi?
Juu.. varsinkin Pelsujen voittomaalissa.Miksi nämä pakkiparit ei ole vaikkapa:
Parikka - Johansson
Masin - Gazda
Lööf - Elorinne
Salmela
Masin - Gazda ainakin toiminut sen verran hyvin että ihmettelen miksi se rikottiin