Puujalka
Luottopelaaja
Nythän Jeremy vasta mitataan, mihin miehestä on.Voi Jeremy...
Nythän Jeremy vasta mitataan, mihin miehestä on.Voi Jeremy...
Piti vähänaikaa miettiä kuka köntsä en edes muistanut että joku könönenkin meillä pelaa..Harmi kun köntsä ei peleillä. Nyt näkee onko Gregsi poffi pelaaja, vai aiheuttaako harmia vaan omille
Tulee jäämään vielä pahemmin jalkoihin. Toki Kalpaa vastaan lähinnä vain liikkeessä.Harmi kun köntsä ei peleillä. Nyt näkee onko Gregsi poffi pelaaja, vai aiheuttaako harmia vaan omille
Ei peliäkään pitäsi tämän sankarin enää pelata, kun ei riitä millään mittareilla mihinkään.Voi Jeremy...
No ei varmaan anneta.. p***a se on ja etukäteen tuomitaan. Sitähän voi aina joka kerta myöntää, että tällä kertaa olin väärässä.Saattaaha se Gregoire vaikka maalinedustalta hakata irtokiekon sisään. Annetaan nyt miehen pelata ainakin yksi po-ottelu ennen kuin karkotetaan kokoonpanosta. Itse haluan loppuun saakka uskoa, että kaveri kykenee tuomaan meille positiivisia asioita.
vääryyttä*Kiikari - Heikkinen jakamassa tänään oikeutta.
Itse toivoisin näkeväni lyhyet etäisyydet omissa pelaajien välillä, nopeat tarkat syötöt ja että jalka liikkuisi...siinä mielestäni lääke kalakukkojen liikkeeseen.Monet ovat aprikoineet, millä meillä vastataan nopeakinttuisten ja kiivaasti päälle karkaavien kalakukkojen elintapoihin. Enpä tosiaankaan tiedä, mutta pian tiedämme kaikki. Voihan olla, että mennään vaan jäälle ja pelataan peli pois haisemasta. Siinä kaikki.
Näin kannattajalla on joka tapauksessa aivan erilainen olo valmistautuessaan illan tapahtumiin. Mutta mitään huoltahan ei pitäisi olla. Kalpa tulee kaukaa takaa.
Tiukka pelihän tästä tulee, KalPalla parempi tatsi ja tulevat vauhdilla avauspeliin hakemaan kotietua.
Ilveksen pitää päästä heti avausvaihdosta lähtien omalle tasolleen.