Pisäiskö mun laittaa CPAP laite tilaukseen/joulupukinlistalle, niin usein näet mulle tarpeen vähän vetää lisähappea
Suosittelen sinulle ehkä jotain tuoksukynttilöitä ja jalkakylpyä josko ne laskisivat kierroksia koneestasi, niin nopeasti se ottaa kaasua.
Meklari oli sitä mieltä, että parempi askiin vieraissa ja minä olen tämän kauden otannalla sitä mieltä, että parempi maalivahti olisi pitänyt laittaa askiin kotipeliin ja ehkä jopa myös lauantain peliin. Pelit eivät ole peräkkäisiä niin en usko olevan liian raskasta ammattijääkiekkoilijalle. Ja kyllä Malek niitä pelejä myös vielä saa ja ansaitsee.
Kertoimissa kotijoukkueella aina pienentävä vaikutus, mutta itse peilaisin myös kauden otteluita jotka ovat tätä yleistä toteumaa vastaan Ilveksen kohdalla. Tämän illan pelissä näkyy kertoimissa myös Jukurien eilinen peli ja sarjataulukon tilanne. Edistyneiden tilastojen mukaan joihin kertoimenlaskijat myös paljon peilaavat, Jukureilla pitäisi olla pienempi kerroin.
No mutta niinkuin sanoin uskon vakaasti voittoon oli siellä kumpi tahansa maalilla. Malekille toivotaan nollaa ja Alvarezille hattua.
Palataan pelin jälkeen.