TO 3.12.15 | Ennakkoa ja Jälkipelit Kärpät - Ilves

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Vs: TO 3.12.15 | Ennakkoa ja Jälkipelit Kärpät - Ilves

Artsi sanoi:
El Bastardo sanoi:
Artsille. Onko fani seuralle (yritykselle) jotain velkaa? Jos on, niin mitä ja miksi?
Ei, vaan niille pelaajille, jotka meille tätä sirkushuvia tarjoavat.

Mitä olemme heille velkaa ja miksi?

Artsi

Luottopelaaja

El Bastardo sanoi:
Artsi sanoi:
El Bastardo sanoi:
Artsille. Onko fani seuralle (yritykselle) jotain velkaa? Jos on, niin mitä ja miksi?

Juu, tuohan on sitä "kaikki mulle heti nyt, mutta minun ei tartte mitään tehdä sen eteen" asennetta, mikä on nyt muotia. Peliinkin varmaan menet vain jos saat jostain ilmaisen lipun. Ilves kiittää.

El Bastardo

Viirejä odotellessa

Artsi sanoi:
El Bastardo sanoi:
Artsi sanoi:
El Bastardo sanoi:

Juu, tuohan on sitä "kaikki mulle heti nyt, mutta minun ei tartte mitään tehdä sen eteen" asennetta, mikä on nyt muotia. Peliinkin varmaan menet vain jos saat jostain ilmaisen lipun. Ilves kiittää.

Mitä fanit on velkaa ja miksi?

El Reino

Tähtipelaaja

Peli oli tuloksellisesti tasainen, mutta kyllähän Kärpät oli hienokseltaan niskan päällä selvitettyään Ilveksen ylivoimat ja saatuaan pelirytmistä kiinni ottelun loppua kohti. Voittaminen varsinaisella peliajalla oli kuitenkin suhteellisen kaukana sen jälkeen, kun ei ottelun alkupuolen paikoista tehty maaleja.

Ilveksen elinehto tällaisissa otteluissa (kuten muissa maalin tappioissa Kalpaa, JYP:ä ja Saipaa vastaan) olisi kyky onnistua rankaisemaan paljon tehokkaammin ylivoimalla. Nyt sentään saatiin luotua maalipaikkoja.

Brooks

Luottopelaaja

Tuokkolan mukaan otteluun lähdettäessä painotettiin maalineduspelaamista, ja sitten molemmat takaiskumaalit iskettiin kassarin nenän alta. Pienten marginaalien peleissä henkilökohtaiset virheet tulevat todella kalliiksi, tekivät niitä sitten maalivahdit tai kenttäpelaajat. Edelleen peräänkuulutan sitä, että onko Ilveksen valmennusjohdon vaatimustaso riittävä kauden ratkaisevilla hetkillä: pystyykö Tuokkola kehittämään ryhmänsä otteita riittävästi ja pureutumaan pieniin, kierroksesta toiseen kokonaisuutta nakertaviin yksityiskohtiin. Tuokkolan puolustukseksi on toki sanottava, että nykyisessä loukkaantumistilanteessa esimerkiksi kurittomuuteen syyllistyvien pelaajien penkittäminen lienee vaikeaa.

Artsi

Luottopelaaja

Kessel oli molempien Kärppä-maalien aikana kentällä. Hän on minun silmissäni joukkueen suurin pettymys ja alisuorittaja.

B

Luottopelaaja

Artsi sanoi:
Kessel oli molempien Kärppä-maalien aikana kentällä. Hän on minun silmissäni joukkueen suurin pettymys ja alisuorittaja.
Miehelle voisi antaa syöttöpisteen tuohon voittomaaliin. Ollut muutenkin viimeiset 5-10 kierrosta huono, eikö kunto riitä (kun Tuokkola peluuttaa joka ilta sen lähemmäs 20min) vai onko jotain vammaa? Alkukaudesta pelasi ihan asiallisesti.