Lippu liehuu näin
Luottopelaaja
Tulee olemaan erittäin huijattu olo jos me näiden poissaolojen takia hävitään. Tillu ainakin täysin oikeassa että kuri näiden asioiden suhteen on tärkeä
Juuri näin. Kunhan voitetaan, ei väliä onko se 6-0 vai 8-7 ja.Malek oli ihan asiallinen jo runkosarjan lopussa. Sellanen karuselli täytyy saada päälle, että Pelsut kaatuu, vaikka päästäisi 4 maalia.
Pelituntuma isoin kysymysmerkki. Ja jos Pelicans on rummussa 50 minuuttia pelistä niin laukauksia tulee harvakseltaan.Malek oli ihan asiallinen jo runkosarjan lopussa. Sellanen karuselli täytyy saada päälle, että Pelsut kaatuu, vaikka päästäisi 4 maalia.
Onko tuolla nyt nykyisellään edes mitään eroa flunssan kanssa?Eihän tämä koronajuttu nyt mitenkään erityisen epäuskottava ole valitettavasti.
Onko tuolla nyt nykyisellään edes mitään eroa flunssan kanssa?
Eroa tai ei, joulupäivänä mulla oli pisin flunssa mitä mulla on koskaan ollut. 11 päivää putkeen kuumeessa koronassa...Onko tuolla nyt nykyisellään edes mitään eroa flunssan kanssa?
Tää on just tätä mitä en haluaisi, että Ilveksen suuntaan on... tietäjät, jos niitä on pitäköön turpansa kiinni tasan niin kauan kuin kokoonpano selviää. Tässä en näe muuta kuin luusereita kasan. Valitettava tosiasia.
Itse pitäisin "pääni kiinni", koska en ymmärrä ketä varten nämä spekulaatiot ovat? Mulla ainakin menee täysin maku, jos ja kun joku tulee tänne pätemään "tiedoillansa".Niin, se riippuu nyt ihan siitä, miten asiaa ajattelee. Jos Langhamer ei huomenna kokoonpanossa ole, mä oon ihan tyytyväinen siihen, että osasin sitä jo odottaa. Palstakin menee klo 12 hieman vähemmän sekaisin kuin menisi ilman ennakkovaroituksia.
Jos taas Langhamer on kokoonpanossa, niin saan kokea melkoisen helpotuksen, (mutta samalla toki ihmetyttäisi, mitä nämä "tiedot" olivat).
"Pennanen puhui "flunssasta". Eihän tämä koronajuttu nyt mitenkään erityisen epäuskottava ole valitettavasti."Mihin tämä liittyi? Ei ainakaan mun pointtiini.
Mikä idea niitä on tänne palstalle tuoda? Sitä en ymmärrä. En."Pennanen puhui "flunssasta". Eihän tämä koronajuttu nyt mitenkään erityisen epäuskottava ole valitettavasti."
Kysyin, että mitä eroa?
"Pennanen puhui "flunssasta". Eihän tämä koronajuttu nyt mitenkään erityisen epäuskottava ole valitettavasti."
Kysyin, että mitä eroa?
Kaatuuko, mikäli Bizon vartioi veräjää?Ihan sama, vaikka olisi Tammi maalissa! Kyllä pelikaanit kotona kaatuu