Missäs välissä ovat tämmöistä sanoneet?Mun mielestä huijasitte jos julkistus ei olekkaan vielä tänään. Lapsellista touhua.
Kuka sano, että julkistus ois tänää? Ainoo, mitä on sanottu on, et sopimus tehtiin eilen. Siitä päätelty, että pian tulis ja tää päivä ollut isona kandidaattina. Mitää varmaa ei oo ollut missää kohtaaMun mielestä huijasitte jos julkistus ei olekkaan vielä tänään. Lapsellista touhua.
Lähtiskö -95 kypärällisen heittänyt riehumaan aitiosta vielä, jos Nordikselle eksyy?Itse pitäydyn Artjuhinissa =D
Aina pitää löytyä yksi negapetteri...Kyllä puhuttiin F5, joten jos oli tiedossa ettei tänään niin typerää toimintaa. Nyt sitten vittuillaan, että tiedämme milloin julkastaan, mutta emme kerro...
Ja ilves.com uutta haastattelua julki. Simme Johansson…
Eipä jännitä!
Kiitoksia vaan mielikuvasta. Ensiavukseni nautin maalikoosteen Saarelan hatullisesta kunhan tämä koko kehon tärinä hellittää.Mielestäni bänni ei näissä riitä. Näistä ansaitsee pahimman rangaistuksen, jonka ihmiselle voi antaa: Sulkea viideksi tunniksi Tapparan maskotin kanssa tyhjään huoneeseen ja kuunnella Tapparan kotipeleistä tuttua "Tappara on terästä"-remixiä koko viiden tunnin ajan. Eiköhän lopu moinen pelleily tuon koettelemuksen jälkeen.
Pahoittelut. Tarkoitus ei ole ketään kiusata. Fakta on se, että emme ole Ilveksen toimiston kanssa missään tekemisissä, jonka vuoksi emme tiedä tarkkoja julkaisu ajankohtia. Saimme juuri äsken sattumien kautta, tietää tuleeko tiedote tänää ulos vai ei.Kyllä puhuttiin F5, joten jos oli tiedossa ettei tänään niin typerää toimintaa. Nyt sitten vittuillaan, että tiedämme milloin julkastaan, mutta emme kerro...
Eipä tosta nyt kenenkään ole varaa suuttua kun tiedetään se että sopimus oli jo tehtynä. Kiekkobisnes kesällä nyt vaan on semmosta että pelaajia liikkuu optioiden kanssa sinne sun tänne.Ei me niin idiootteja, että ensin nostatetaan hypeä, mutta pettymys tulee. Yksi kerta ( Mingoia ) , opetti meidät täysin. Tässäkin tapauksessa otan syyt yksin omaan niskaan ( Juza ei ollut Mingoiasta yhtä varma kuin minä ).