Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 716
Hmm... Venäläinen kirjoitettu isolla vihjeessä (vahinko vai tarkoitus). Alaketjujen pelaaja.

Pakko olla Sami Venäläisen paluu. Sillä on mökkikin Saimaalla, joten idästä tulisi?

Oon kyllä aika pihalla.
Kekä sieltä oikein tulee???
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
133
Tätä "yllättää muut liigaseurat" kommenttia puoltaa kyllä tuo Morozov.

Morozovin perässä on ollut muutkin liigaseurat, mutta on annettu ymmärtää, että ei ole saatavilla. Tämä sitten että siirtyisi ilvekseen saattaisi yllättää muut liigaseurat.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 716
Meillä ei onnistunut toistaiseksi käännytys vaan joudun asumaan hallitsevan mestarin otteessa :eek:
Heh. Mä oon kääntäny jo puolison, joka on entinen kerhon cheerleaderi, tupsukorvaksi (ei 35:ksi kuitenkaan).
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 435
Amurista
Tätä "yllättää muut liigaseurat" kommenttia puoltaa kyllä tuo Morozov.

Morozovin perässä on ollut muutkin liigaseurat, mutta on annettu ymmärtää, että ei ole saatavilla. Tämä sitten että siirtyisi ilvekseen saattaisi yllättää muut liigaseurat.
Eihän hän saatavilla olekkaan.. muille...
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 534
F5 väsymys painaa. 19:32 asti odotan, sitten juon suruuni ja rasvaan F5 huomista varten uudelleen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 435
Joko pian voidaan lanseerata uusi termi ja käsite.. " F5 veteraani " .. sormivammoilta tuskin vältytään...
Jokin ansiomerkki.. työpaikan linjojen takana ollaan piiloteltu väijyviltä pomoilta ja väistelty työtä. Jumankauta.. te nuoret ette usko millaista aikaa se oli... venäläistä tuli ihan solkenaan...
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 089
Joko pian voidaan lanseerata uusi termi ja käsite.. " F5 veteraani " .. sormivammoilta tuskin vältytään...
Jokin ansiomerkki.. työpaikan linjojen takana ollaan piiloteltu väijyviltä pomoilta ja väistelty työtä. Jumankauta.. te nuoret ette usko millaista aikaa se oli... venäläistä tuli ihan solkenaan...
Ensimmäine f5 eläkeläinen ei sekään huono…
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 675
Morozov on muistaakseni joskus sanonut, että Tampereen Ilves on Suomen kaunein seura ja ainoa seura Suomessa, jossa voisi kuvitella pelaavansa. Saattoi olla myös joku muu pelaaja, joka näin sanoi, eikä välttämättä ihan noilla sanoilla.
Täälä bingo. En tosin ole jääkiekonpelaaja, mutta kuka näitä laskee.
 

nipa

Rivipelaaja
Viestejä
97
Tässähän kaikki vihjeet viittaa päivänselvästi Datsyukiin.

"KHL ja Venäläinen."
"Ja jos joskus, niin nyt on syy rikkoa f5 näppäin. "
"Jos tämä seppä tulee, on muut seurat ihmeissään. "
"Pistäisin hänet ylivoimalle, jos vain itse saisin asiasta päättää."
"Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa."
"Aiempaa vihjettä alaketjujen pelaajasta ei kannata tulkita kirjaimellisesti, kuten jotkut ehkä ymmärsivätkin."

Kahden viimeisen vihjeen osalta Pavelilla alkaa ikä painamaan sen verran, että kärkiketjujen minuuteilla ei enää pysy nuorempien perässä. Täytyy siis tyytyä alempien ketjujen minuutteihin ja ylivoiman pyörittämiseen . Sanokaa mun sanoneen :)
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 716
Jaahas, vaimo läks saunaan ja kyseli, että enkö oo tulossa. Ihme nirppanokka, kun mukamas "ei pysty, kattelen instasta viimesen vuorokauden aikana Ilvestä seuraan alkaneita venäläisiä ja katton olisko niitten kuvissa siippaa tai sukulaista, joka pelaa Venäjän liigassa, kun se saattaa olla Ipan seuraava hankinta" ei ollut hyvä vastaus.
 
Ylös