Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 675
Täälä valtatien reunalla suht hiljaista toistaiseksi, vain virolaisin kilvin varustettuja hiaceja havaittu.

Siirrän poteroni Helsinki-Vantaan läheisyyteen ja raportoin mahdollisesti idästä tulevista liikkeistä.

Kettu kuittaa.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
849
Tässä nyt pari tuntia vahdittu hereillä, mutta ei internetin syövereistä mitään uutta. Morozovit pyörii silmissä ja niin edelleen.

Nyt täytyy jokunen tunti koittaa keskittyä työhön, joten joku muu jatkakoon seurantaa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Blegi jossakin kohtaa laittoi että nimi mainittu viimeisen 24 tunnin aikana. Mikä noidta sitten haasteellisin lausuttava etunimen kanssa?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 016
Blegi jossakin kohtaa laittoi että nimi mainittu viimeisen 24 tunnin aikana. Mikä noidta sitten haasteellisin lausuttava etunimen kanssa?
Etunimestä en tiedä, mutta sukunimen puolesta Roman Ljubimov
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 575
Blegi jossakin kohtaa laittoi että nimi mainittu viimeisen 24 tunnin aikana. Mikä noidta sitten haasteellisin lausuttava etunimen kanssa?

Ei ollut Blegi, mutta sellaisen huhun joku tosiaan laittoi. Yksi vaikemmista täällä mainituista on ehdottomasti Ildar Shiksatdarov, joka on lähdössä Vityaz Podolskista. Mutta toivotaan ettei ole hän.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 926
Juza sanoi:
Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..

Vihje:

Aiempaa vihjettä alaketjujen pelaajasta ei kannata tulkita kirjaimellisesti, kuten jotkut ehkä ymmärsivätkin :)

Jätin eilen vinkkiarvioni laittamatta, koska luulin tuon olevan helppo enkä viitsinyt pilata arvuuttelua, mutta ilmeisesti sitten itse olen väärillä jäljillä, koska kukaan muu ei huomaa yhteyttä?

Tosiaan se mikä vahvisti itselleni ajatusta Morozovista on, että tuo Juzan "Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..." on vapaa käännös Morozovin NHL-scouttiraportista.

Tämän takia tuota ei voi tulkita kirjaimellisesti, koska se on arvio NHL-kelpoisuudesta eikä tätä vasten liity asemaan Ilveksessä.

Täytyy vain toivoa, että nämä veijarit ovat nyt oikeassa tämän huhun kanssa...
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 990
Jätin eilen vinkkiarvioni laittamatta, koska luulin tuon olevan helppo enkä viitsinyt pilata arvuuttelua, mutta ilmeisesti sitten itse olen väärillä jäljillä, koska kukaan muu ei huomaa yhteyttä?

Tosiaan se mikä vahvisti itselleni ajatusta Morozovista on, että tuo Juzan "Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..." on vapaa käännös Morozovin NHL-scouttiraportista.

Tämän takia tuota ei voi tulkita kirjaimellisesti, koska se on arvio NHL-kelpoisuudesta eikä tätä vasten liity asemaan Ilveksessä.

Täytyy vain toivoa, että nämä veijarit ovat nyt oikeassa tämän huhun kanssa...
Hienosti hoksattuja vinkkejä. Yhä vahvemmin ja vahvemmin näyttää Morozovilta. Kaikki täsmää.

Kelpaisi. Kuhan vaan homma saadaan lopullisesti maaliin.
 

Juza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
272
Jätin eilen vinkkiarvioni laittamatta, koska luulin tuon olevan helppo enkä viitsinyt pilata arvuuttelua, mutta ilmeisesti sitten itse olen väärillä jäljillä, koska kukaan muu ei huomaa yhteyttä?

Tosiaan se mikä vahvisti itselleni ajatusta Morozovista on, että tuo Juzan "Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..." on vapaa käännös Morozovin NHL-scouttiraportista.

Tämän takia tuota ei voi tulkita kirjaimellisesti, koska se on arvio NHL-kelpoisuudesta eikä tätä vasten liity asemaan Ilveksessä.

Täytyy vain toivoa, että nämä veijarit ovat nyt oikeassa tämän huhun kanssa...
Loistava analyysi sieltä, mutta kyseessä ei ole Morozov.
 
Ylös