RajamäenEki
Vakiokokoonpanossa
Ja Ta**ara.KHL:n tiedotteen tullessa Ruotsissa on jo siirtoraja umpeutunut. Sitten pääsee IFK ja Lukko tyhjään karkkikauppaan.
Ja Ta**ara.KHL:n tiedotteen tullessa Ruotsissa on jo siirtoraja umpeutunut. Sitten pääsee IFK ja Lukko tyhjään karkkikauppaan.
Omat fantasiat ei kuulu tähän ketjuun.Shhh... kuulenko jotain.. korvanappiini saaman tiedon metrin slerpa on nähty Tikkurilan asemalle..
Safjaarov.. liian helppo...Mites jo mainittu Zhafyarov? On toki khl pistepörssissä neljäntenä että tuota
Etunimestä en tiedä, mutta sukunimen puolesta Roman LjubimovBlegi jossakin kohtaa laittoi että nimi mainittu viimeisen 24 tunnin aikana. Mikä noidta sitten haasteellisin lausuttava etunimen kanssa?
Blegi jossakin kohtaa laittoi että nimi mainittu viimeisen 24 tunnin aikana. Mikä noidta sitten haasteellisin lausuttava etunimen kanssa?
Ei ollut Blegi, mutta sellaisen huhun joku tosiaan laittoi. Yksi vaikemmista täällä mainituista on ehdottomasti Ildar Shiksatdarov, joka on lähdössä Vityaz Podolskista. Mutta toivotaan ettei ole hän.
Juza sanoi:
Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..
Vihje:
Aiempaa vihjettä alaketjujen pelaajasta ei kannata tulkita kirjaimellisesti, kuten jotkut ehkä ymmärsivätkin
Hienosti hoksattuja vinkkejä. Yhä vahvemmin ja vahvemmin näyttää Morozovilta. Kaikki täsmää.Jätin eilen vinkkiarvioni laittamatta, koska luulin tuon olevan helppo enkä viitsinyt pilata arvuuttelua, mutta ilmeisesti sitten itse olen väärillä jäljillä, koska kukaan muu ei huomaa yhteyttä?
Tosiaan se mikä vahvisti itselleni ajatusta Morozovista on, että tuo Juzan "Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..." on vapaa käännös Morozovin NHL-scouttiraportista.
Tämän takia tuota ei voi tulkita kirjaimellisesti, koska se on arvio NHL-kelpoisuudesta eikä tätä vasten liity asemaan Ilveksessä.
Täytyy vain toivoa, että nämä veijarit ovat nyt oikeassa tämän huhun kanssa...
Hienosti hoksattuja vinkkejä. Yhä vahvemmin ja vahvemmin näyttää Morozovilta. Kaikki täsmää.
Kelpaisi. Kuhan vaan homma saadaan lopullisesti maaliin.
Nyt vihdoin tiedetään mikä siirron viimeinen vääntö on.Mutta... sehän pelaa Miro Nallin numerolla. Ei voida ottaa, ettei Miron tarvitse taas vaihtaa numeroa.
Loistava analyysi sieltä, mutta kyseessä ei ole Morozov.Jätin eilen vinkkiarvioni laittamatta, koska luulin tuon olevan helppo enkä viitsinyt pilata arvuuttelua, mutta ilmeisesti sitten itse olen väärillä jäljillä, koska kukaan muu ei huomaa yhteyttä?
Tosiaan se mikä vahvisti itselleni ajatusta Morozovista on, että tuo Juzan "Kova työmoraali, mutta kärkikenttiin ei liene asiaa..." on vapaa käännös Morozovin NHL-scouttiraportista.
Tämän takia tuota ei voi tulkita kirjaimellisesti, koska se on arvio NHL-kelpoisuudesta eikä tätä vasten liity asemaan Ilveksessä.
Täytyy vain toivoa, että nämä veijarit ovat nyt oikeassa tämän huhun kanssa...
Loistava analyysi sieltä, mutta kyseessä ei ole Morozov.