Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Jos tällä kaudella otetaan mestaruus, niin minulle on ihan ok aloittaa ensikausi niin, että Kos, Nyman, tai Hakala on nelosketjussa.
Zherenko on Putinin vakooja. Sisäpiirilähteestä kuulin.Zherenko on veijari, ainakin hyvä kuva hänestä jäänyt. Veikkaan Ilveksen selvittäneen taustat hyvin.
Niinpä, minä taas en innostu yhtään Talajista ja Asplundeista. Kyseiset herrat eivät minun maailmassa ole mestaruutta tavoittelevan joukkueen loppukauden VAHVISTUKSIA. Omat pelaajat saavat aivan varmasti vastuuta kun Korona riehuu ja raskas peliohjelma vaatii veronsa loukkien muodossa.Olenko ainoa, joka ei niin innostu uudesta hankinnasta, joka tulee Venäjältä pelaa pienen osa kaudesta. Ilves ei juurikaan merkitse kaverille, ja samalla joku koko kauden taistellut ”oma” pelaaja puree tuppea. Mielummin katson Päkkilää, kuin Shumakovia näin kärjistettynä.
No totta kai mestaruuteen tässä tähdätään, mutta jollain tavalla henk koht tämä ei sytytä. Joku Talaja, tai Asplund tuntuisi ihan erilailla hyvältä jutulta.
Mestaruuden tullessa sitten ihan yks lysti, no älkää kivittäkö olen luultavasti mielipiteeni kanssa aika yksin.
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Kunhan totesin.No tässä nähtiin hyvin miten huonosti voidaan viestin pointti ymmärtää. Ei se mitään, avasin vain omia ajatuksia. Niin kuin sanoin en pidä tätä huonona mestaruustaiston osalta, mutta en myöskään hypi innosta.
Tillu selvinnyt painikehästä jälleen voittajana?
1+1, en epäile, pelasihan meillä lavrov.Zherenko on Putinin vakooja. Sisäpiirilähteestä kuulin.
Tämähän se pelko nyt on että kaiken hypen jälkeen sieltä tuleekin joku jämäjoukkueen nelosketjun Igori. Sitten muistin että nyt on kyse Tillusta eikä Honkkiksesta.Kävin katsomassa Shumakovin highlightseja. Ei olisi pitänyt. Aivan saatanan kova pelimies on kyseessä.
Nyt kun se ei olekaan tämä, niin kyllä ottaa päähän.
Mahdollinen sota Ukrainan kanssaan tekisi vain jääkiekon näkökulmasta hyvää Liigalle ja/muille eurosarjoille kun kaikki ulkit pakenee KHLlästä. Varmasti myöskin osa venäläisistä. En näe ainakaan tämän kauden näkökulmasta ongelmana tätä asiaa.
No se kausi kun oltaisiin voitu menestyä, joku saatanan kiinalainen käynnistynyt maailmanlaajuisen pandemian. Jotta varmaan nyt kun taas mahkut on niin jotain varmasti tulee tielleOnko tämä joku Ilves-paniikin ja negaation multihuipentuma, kun porukka (toivottavasti läpällä) vetelee jotain Putinia ja Ukrainan sotaa uhkakuviksi Ilveksen pelaajahankintoihin? ( )*
*Piti laittaa tuo hymiö varulta, jos olenkin nielaissut rapalan..
Onko tämä joku Ilves-paniikin ja negaation multihuipentuma, kun porukka (toivottavasti läpällä) vetelee jotain Putinia ja Ukrainan sotaa uhkakuviksi Ilveksen pelaajahankintoihin? ( )*