Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Keltavihreä

Luottopelaaja
Perhana ku tuli Ilvekseltä sähköpostia. Olin jo mehuissani et joko nyt saadaan tietää julkistuksesta jotain...

Perhelippuale vaan.

El Reino

Tähtipelaaja
Ei voi ainakaan väittää, etteikö Ilveksen ympärillä olisi pöhinää.

Mielenkiinnolla odotan, mitä on tulossa.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Itse kyllä diggaan tästä chattimeiningistä, vaikka ymmärrän kyllä että moderaattorien mielestä ei sovi keskustelupalstan henkeen. Forkalla voisi olla ketju pyhitettynä pelkästään tälle vibraattorispämmille:D

Toivottavasti kuullaan huomenna uutisia!
Ei ole kyllä ollut minun aikanani ikinä tälläistä pöhinää palstalla, kyllähän tämä hienoa on. Varmaan 10 uutta nimimerkkiäkin näkynyt mikä on loistojuttu!

Sitä paitsi siinä menisi ikä ja terveys jos täällä koittaisi jotain "kuria" ja "järjestystä" pitää o_O

Cigaro

Luottopelaaja
Itse kyllä diggaan tästä chattimeiningistä, vaikka ymmärrän kyllä että moderaattorien mielestä ei sovi keskustelupalstan henkeen. Forkalla voisi olla ketju pyhitettynä pelkästään tälle vibraattorispämmille:D

Toivottavasti kuullaan huomenna uutisia!
Ilves-Kauppa voisi lanseerata vibraattorin Ilveksen logolla tässä pöhinässä. "Enää ei tarvitse lainata rouvan vibraattoria! Tärisytä Nokia Arenan penkkien karaisemaa takamustasi tai vaikka F5-näppäintä sopimusuutisia odotellessa."