TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Ja nyt tulee kello 20:19 Ilveksen Twitteriin ennakkoa lauantain matsista
Kyllä kiusataan...
Kyllä kiusataan...
Saadaanko 1000 viestiä ketjuun täyteen ennen julkkaria?
Lähden siitä, että tupa tulee täyteen joka tapauksessa.Juu markkinoinninkin kannalta erittäin fiksu veto olisi tuo...
Vai menisikö niitä lippuja enemmän kuitenkin kaupaksi, jollain toisella tavalla ilmoittaa kaverin pelaamisesta...
Lainasin rouvan vibraattoria.Vinkkinä, tämä lihashuoltovasara on kätevä F5:n paineluun...saa käyttää
"piilota ketju näkyvistä" toimii hienostiVarmasti saadaan kun moderaattoritkin osallistuvat tähän ääliömäiseen karnevaaliin vailla mitään kontrollia.
Tekee varmasti höpöä. Tuon jälkeen jaksaa sitten painella F5:sta vaikka aamuun asti!Lainasin rouvan vibraattoria.
Kiitos tästä tiedosta, mutta meneeköhän ohi ketjun aiheesta?Lainasin rouvan vibraattoria.
Eikä ole edes viikonloppuTekee varmasti höpöä. Tuon jälkeen jaksaa sitten painella F5:sta vaikka aamuun asti!
Raportoi toki, tiukkapipo.Kiitos tästä tiedosta, mutta meneeköhän ohi ketjun aiheesta?
Tärisytän sillä äfvitosta. Mitä luulitte?Tekee varmasti höpöä. Tuon jälkeen jaksaa sitten painella F5:sta vaikka aamuun asti!
Lainasin rouvan vibraattoria.
Niin näyttää toimivan"piilota ketju näkyvistä" toimii hienosti
Kiusaa vielä enemmäIlves kannattajana on hienoa olla juuri nyt. Hieno pelaaja tulossa ja vielä hienompaa yhteisöllisyyttä täällä.
Ei ole kyllä ollut minun aikanani ikinä tälläistä pöhinää palstalla, kyllähän tämä hienoa on. Varmaan 10 uutta nimimerkkiäkin näkynyt mikä on loistojuttu!Itse kyllä diggaan tästä chattimeiningistä, vaikka ymmärrän kyllä että moderaattorien mielestä ei sovi keskustelupalstan henkeen. Forkalla voisi olla ketju pyhitettynä pelkästään tälle vibraattorispämmille
Toivottavasti kuullaan huomenna uutisia!
Ilves-Kauppa voisi lanseerata vibraattorin Ilveksen logolla tässä pöhinässä. "Enää ei tarvitse lainata rouvan vibraattoria! Tärisytä Nokia Arenan penkkien karaisemaa takamustasi tai vaikka F5-näppäintä sopimusuutisia odotellessa."Itse kyllä diggaan tästä chattimeiningistä, vaikka ymmärrän kyllä että moderaattorien mielestä ei sovi keskustelupalstan henkeen. Forkalla voisi olla ketju pyhitettynä pelkästään tälle vibraattorispämmille
Toivottavasti kuullaan huomenna uutisia!