Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kyllähän se sopimus oli 100% varma, mutta siinä vain sattui olemaan ulkomaanoptio.
Kyllähän se sopimus oli 100% varma, mutta siinä vain sattui olemaan ulkomaanoptio.
Näin itsekin ajattelen. Ilveksen mediatiimi ylipäätään loisto tasolla, uskon että jos on yhtään epävarma tilanne niin ei ainakaan halua nostattaa tätä valtavaksi paisunutta "kiimaa" enempää.Jos nimi papereista puuttuu vielä (vaikka muuten kaikki olisi sovittu ja valmista) eikä mediatiimi halua lähteä keulimaan?
Tämä nyt on aivan täyttä skeidaa! Tässä maassa ei ole kenelläkään muulla urheiluseuralla noin hyvää sometiimiä. Veikkaan, että huomenna kannattaa 13:30 olla asian ääressä seuraavan kerran. Suihkuun, nukkumaan jne.Peli silmää ei oo yhtää media tiimillä
Omaa analyysiä vaihteeksi pidemmän kautta...
Mulle on jo ihan sama kuka sieltä tulee, olkoon vaikka se Vituiks Män. Tää ketju on jo tehnyt niin paljon hyvää etten osannut edes kuvitella - se on taas herättänyt aidon innostuksen Ilvestä ja tätä palstaa kohtaan. Mä olen varmaan viimeiset 10 vuotta lukenut liki jokaisen viestin tällä palstalla. Paitsi viime syksyn aikana -ei vaan enää jaksanut kiinnostaa. Tuli väsy. Kunnes viimeiset 72 h palstalla koko ajan, myös työajan. Paitsi silloin kun olin twitterissä.
Kiitokset niille jotka tämän hypen ovat kehittäneet, olkoot sitten amatöörejä tai ammattilaisia. Ja ajatelkaa että jos edes osan tämän ketjun innosta saisi siirrettyä alueen kaikille Ilves -faneille niin Ratamettä olisi loppuunmyyty pitkälle tulevaisuuteen.
Olen tänään ostanut 10 kpl irtolippuja perheelle tuleviin peleihin.
Rummuttakaa! Takokaa kun rauta on kuuma! Tartuttakaa tämä into kaikkiin ja viekää tutut ja kaverit peleihin! Ilves on sen ansainnut.
Ei ole olemassa Ratamettää, nimi on loukkaus Hakametsää kohtaan ja kertakaikkiaan teennäinen.Omaa analyysiä vaihteeksi pidemmän kautta...
Mulle on jo ihan sama kuka sieltä tulee, olkoon vaikka se Vituiks Män. Tää ketju on jo tehnyt niin paljon hyvää etten osannut edes kuvitella - se on taas herättänyt aidon innostuksen Ilvestä ja tätä palstaa kohtaan. Mä olen varmaan viimeiset 10 vuotta lukenut liki jokaisen viestin tällä palstalla. Paitsi viime syksyn aikana -ei vaan enää jaksanut kiinnostaa. Tuli väsy. Kunnes viimeiset 72 h palstalla koko ajan, myös työajan. Paitsi silloin kun olin twitterissä.
Kiitokset niille jotka tämän hypen ovat kehittäneet, olkoot sitten amatöörejä tai ammattilaisia. Ja ajatelkaa että jos edes osan tämän ketjun innosta saisi siirrettyä alueen kaikille Ilves -faneille niin Ratamettä olisi loppuunmyyty pitkälle tulevaisuuteen.
Olen tänään ostanut 10 kpl irtolippuja perheelle tuleviin peleihin.
Rummuttakaa! Takokaa kun rauta on kuuma! Tartuttakaa tämä into kaikkiin ja viekää tutut ja kaverit peleihin! Ilves on sen ansainnut.
Samaa olen miettinyt.. intensiivikurssi venäläisistä KHL-pelaajista. Aika laaja on taso, kun iso joukko pelaa rapakon takanakin. Itseni yllätti kyllä jossain määrin.On tässä hypessä ollut ainakin se hyvä puoli, että on tullut otettua KHL haltuun viime päivinä.
Tiedän nyt mm. että Kenny Agostino on Torpedon toiseksi paras pistemies. Senkin tiedän, että saman joukkueen Marek Hrivik siirtyi Leksandiin. Torpedon kolmanneksi paras maalintekijä on Ivan Chekhovich, joka on nuorena poikana pelannut Kanadan juniorisarjoja ja on myös pelannut AHL:ssä 0,4 pinnan keskiarvolla.
Ollut ikinä kuullutkaan tällaisista pelaajista ennen tätä.
Kyllä se nyt vaan on fakta että noita ulkomaanpykäliä sopimuksissa käytetään. Silloinhan se sopimus on tehty, ja astuu voimaan mikäli ei xx.xx.xxxx päivämäärään mennessä tule sopimusta tietyistä sarjoista. Veikkaan että Mingoian kanssa on käynyt juuri näin. Ja Ilveksellä taitaa olla ensi kaudellekin tällainen sopimus olemassa yhden tulijan kanssa.Sopimus oli 110% varma, mutta siinä vain sattui olemaan eri seuran nimi alla.
Tämä siis 120% varma tieto.
Juu,toi chekkoslovakiavich on kuulemma se pelaaja joka tulee ipaan.Julkaistaan huomenna kun Pulli saa hörästyä kahvikupposensa.On tässä hypessä ollut ainakin se hyvä puoli, että on tullut otettua KHL haltuun viime päivinä.
Tiedän nyt mm. että Kenny Agostino on Torpedon toiseksi paras pistemies. Senkin tiedän, että saman joukkueen Marek Hrivik siirtyi Leksandiin. Torpedon kolmanneksi paras maalintekijä on Ivan Chekhovich, joka on nuorena poikana pelannut Kanadan juniorisarjoja ja on myös pelannut AHL:ssä 0,4 pinnan keskiarvolla.
Ollut ikinä kuullutkaan tällaisista pelaajista ennen tätä...
Pulli kertoo sen kahvihetken päätteeksi venäjän kielellä.Juu,toi chekkoslovakiavich on kuulemma se pelaaja joka tulee ipaan.Julkaistaan huomenna kun Pulli saa hörästyä kahvikupposensa.
Ei kerro, mikäli minun kuulemani pitää paikkansa.Pulli kertoo sen kahvihetken päätteeksi venäjän kielellä.
Heti kädenvääntömatsin - Horsen kanssa - jälkeen.Pulli kertoo sen kahvihetken päätteeksi venäjän kielellä.