KissaKala_
Luottopelaaja
13.30Monelta se Pullin kahvituokio oli? Malttais odotella enää...
13.30Monelta se Pullin kahvituokio oli? Malttais odotella enää...
13.30
Muakin jännittää helauttaako Pulli sumpit helttaansa mustana vai meneekö liraus kauramaitoa sekaan. Eletään jännittäviä aikoja.Monelta se Pullin kahvituokio oli? Malttais odotella enää...
Ei varmaa tuu pullin kahvi live aikana tietoo
Mikä juttu tämä Pullin kahvihetki on? Minulla on mennyt jotain ilmeisesti vähän ohi?Samaa ihmettelen. Johan sieltä julkaistiin Juuso Pullin kahvihetki, luulisi riittävän kaikille Pelaajajulkistusta sitten huomenna jos on vähän hiljaisempi uutispäivä.
Mikä juttu tämä Pullin kahvihetki on? Minulla on mennyt jotain ilmeisesti vähän ohi?
Joo hosumallahan tulee pissapäisiä mukuloita…Mikäs mikäs kiire tässä on...?
Jos Pulli ei kerro, milloin se Shukov tulee, niin Pulli on p***ka, Ilves on p***ka, elämä on pilalla... ei tänne koskaan kukaan tule, yhtä Mingoiaa koko elämä, muste taas loppunut kynästäMikä juttu tämä Pullin kahvihetki on? Minulla on mennyt jotain ilmeisesti vähän ohi?
Toivotaan ettei sitä "viedä kahville", peleissä.Juuso Pulli on kyllä kahvinsa ansainnut!
Toivotaan ettei sitä "viedä kahville", peleissä.
No siis ensimmäinen syy on tietenkin siinä, että kausi jäi kesken ja niille pelaajille ei ole seuroilla käyttöä. Osa pelaajista taasen haluaa jatkaa kautta rahan/pelaamisen ilosta ja tähän ei ainakaan kaikkien pelaajien osalta nähdä mitään estettä.