Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

AinaIlves

Luottopelaaja
Lukon Jänis tuli Riikasta ja siellä on jäljellä kaksi Venäläistä hyökkääjää rosterissa:
Vaikeat nimet molemmilla.
Lukkoon tulossa myös toinen pelaaja KHL:stä.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Onko Kunlunin Abramov ollut täälä jo arvottavana?

Kunlun taitaa olla ainoa putoajajengi mistä ei oo helmikuussa lähteny pelaajan pelaajaa vielä (lähde: eliteprospects) ja sielä on vain yksi venäläinen hyökkääjä.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Maanantaina sopimus tehtiin, keskiviikkona piti tulla Tre. Tänäänkään ei ole saapunut paikalle ja syytä ei ole kerrottu, kuitenkaan kukaan lähteistä ei ole puhunut, että siirto olisi kariutunut . Jotain häikkää tässä on, kuten on muutamalla muullakin liiga joukkueella ilmeisesti... ei taida aivan yksinkertaista olla tuoda miehiä maahan syystä tai toisesta .
Tarteehan noi viisumin. Ei joka kylästä löydy lähetystöä,ensin tarttee mennä Moskovaan tai Pietariin jne.. ja kun työhommien takia hakee viisumia pitää olla esittää diilit ym. Pelaajilla sinänsä asiat käsitellään nopeasti lähetystössä.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viimeksi muokattu:

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Tiedä oikein mitä tässä uskaltaisi sano.. huhua on ollut liikkeellä pelimiehestä.. sanan todellisessa merkityksessä.
Osoite olisi huhun mukaan se, mitä tässä olen yrittänyt pari päivää jo vihjailla.
En oikein usko tähän itsekkään ja lähde on niin mutkien kautta, että alkuperäkin jo kadonnut.
Voi myös olla, että kaikki kariutunut..
Kuten todettua, mitään en tiedä.. juttuja olen kuullut ja enempää en avaudu.
Odotellaan ja katsellaan kevättä.

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Onko Kunlunin Abramov ollut täälä jo arvottavana?

Kunlun taitaa olla ainoa putoajajengi mistä ei oo helmikuussa lähteny pelaajan pelaajaa vielä (lähde: eliteprospects) ja sielä on vain yksi venäläinen hyökkääjä.

Jos 80% joukkueesta pelaa olympialaisissa niin eipä siitä sit lähdetä :D

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Todetaan nyt vaikka tässä, että mahtavaa, että Ilves on tällä kaudella avannut tuon itäoven. Venäjällä on kuitenkin "kanadallinen" pelaajamassaa, laadukasta juniorityötä ja useimmilla kiekkoilijoilla sama halu Änäriin kuin kaikilla muillakin. Toivottavasti jatkossakin löytyy Zhirikin tapaisia helminkäisiä.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Eikös tää vaikea nimi ollut vaan joku kolmannen käden Shellin baarihuhu?
Kerran vielä.. käsittääkseni siinä verrattiin Moro(zov) nimeen ja tamperelaisittain lähes kaikki muut nimet ovat vaikeampia sanoa.
Tähän ei siis kannata liiaksi takertua.
Näin olen ainakin itse asian ymmärtänyt.

Mitään en edelleenkään mistään tiedä.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Jos tää ny menee vituiks niinku siltä näyttää, ni ohan tässä siirtorajalle vielä aikaa.

Uutta matoa vaan jo koukkuun. Tai vähintäänkin luotailla jo kala-apajia valmiiksi ja vähän testailla oisko syönnillään.