jäsen J
Vakiokokoonpanossa
Pistä korkki kii
Ei pysty,täytyy odottaa ipan mestaruutta
Pistä korkki kii
Eikös just tänää ollu puhetta, että myös Lukolla on ollut ongelmia, koska mahdollisesti samasta seurasta hankkimassa pelaajaa? Vai kumottiinko tämä myöhemmin?Alkaa tuntua siltä, että lienee tämä koko juttu ankka... ei voi kestää näin kauaa, varsinkaan, kun sekä TPS että Lukko saivat nopealla aikataululla homman tehtyä.
Mieluusti olisin väärässä.
Taitaa olla jo yli 6000Veikkaan, että sopparin julkasua nopeuttaisi se jos la peli myisi hyvin Alle 6000 vielä, niin Koskela ei piruuttaankaan anna some tiimille lupaa. Joko sulla on lippu? Ajankohtakin täydellinen. Pelin jälkeen, kun käy parilla, niin on kotona ihan hyvään aikaan. Ennen peliä voi luvalla ja sivistyneesti silpaista pari päiväkaljaa hallin happy hoursissa.
Taitaa olla jo yli 6000
Minä en tiedä mistään mitään. Epämääräinen huhu on kaukana tiedosta.Nyt täällä esittää useammat nimimerkit tietävänsä, kuka Ilvekseen tulee. Minulla on vain punakoneeseen täysi luotto näissä asioissa, mutta muihin suhtaudun enemmän tai vähemmän varauksella.
Alkaa tuntua siltä, että lienee tämä koko juttu ankka... ei voi kestää näin kauaa, varsinkaan, kun sekä TPS että Lukko saivat nopealla aikataululla homman tehtyä.
Mieluusti olisin väärässä.
Samaa olen ihmetellytMiksihän ei koko yläkatsomo ole vielä auki?
Eikös tilanne vielä saattanut olla niinkin, että ovat samassa automobiilissa.. siis nämä molempien seurojen mahdollisesti tulevat...
Ei ainakaan minulla. Taitaa olla puhdasta päättelyä tosiaan.. olisi loogista.Taitaa olla päättelyä tämä. Ei kai tuosta mitään faktatietoa ole?
Jaksaa jaksaa, kohta 1931 viestiä täynnä ... ollaan hijaa - saadaan kalaa.Taitaa olla kamina kylmennyt ettei kipinävuoroja enään tarvita.