En itse ole saanut vahvistusta, mutta ei mulla ole syytä epäillä Blegin lähteitä, jotka kertovat toista. Sanon vain, että hyvin mahdollista ja pidän täysin uskottavana. Meillä on kuitenkin Blegin kanssa todennäköisesti täysin eri tietolähteet, joten meidän kuulemat jutut eivät aina mene 100% yksi yhteen, mikä täysin ymmärrettävää.
Aika pitkälti lasketaan huhun todennäköisyyksiä Juzan kanssa. lähteiden luotettavuudet heidän sanonnat Varmuudesta yms. Minä sain tietää viikonloppuna, että venäläinen on tulossa, johon maanantaina tuli varmistus Todella luotettavalta lähteeltä. Juza seuraavana päivänä (tiistaina ) sai tietää luotettavalta taholta, että saattaa pitänee paikkaansa,
mutta ei tulla julkaisee alkuviikosta. Keskiviikkona luotettavin lähteeni kertoi, että ongelmia on ja mies ei ole saapunut. Sen jälkeen olemme tutkineet asiaa ja molemmilla on samaa tietoa asiasta. Kirvestä en heittäisi kaivoon vielä.
Summarum, kun emme ole toimistolla töissä niin emme tiedä hetki hetkeltä käänteitä. Tiedämme vain lähteiden sanat. Heihin luotamme, joihinkin varauksella, toisiin täydellä luotolla.