Niinhän se olikin. Taas meni työ hukkaan. Jatkakaa muutEikös Juza torpannut Shumakovin?
Taisi sittenkin olla itse Blegifan joka kiisti ShumakovinNiinhän se olikin. Taas meni työ hukkaan. Jatkakaa muut
Sen verran otan kantaa viestiisi, että oheinen kuva on kyllä yksi lempi kuvistani mitä internet on tuottanut.Öh.. melkein jo olin unohtanu koko ketjun. Kunnes automaationa piti tulla vilkaseen muita ketjuja
katso liitettä 1943
En minä ole kiistänyt mitään nimeä pois... kunhan kysyin, mistä nämä huhut ovat peräisin.Taisi sittenkin olla itse Blegifan joka kiisti Shumakovin
Ei ole kiistetty, kysyi mielestäni mistä huhut on tulleet.Taisi sittenkin olla itse Blegifan joka kiisti Shumakovin
Mutta kun jatkoit, että "Älkää tippuko korkealta alas...", niin ainakin minä ymmärsin että Shumakov ei ole se, jonka sopimuksesta sinä tiesit.En minä ole kiistänyt mitään nimeä pois... kunhan kysyin, mistä nämä huhut ovat peräisin.
Shumakov toinen kuka ei pelannut tänään mutta edellisessä pelasi. Ja tosiaan Juza torppasi Morozovin, olisiko tämä herra siis ollut Shumakov?
Loistava analyysi sieltä, mutta kyseessä ei ole Morozov.
Jos en väärin muista niin jotain keskustelua oli"älkää pudotko korkealta" tai jotain.Taisi sittenkin olla itse Blegifan joka kiisti Shumakovin
Shumakovi joskus heittelin mutta silloin muistaakseni todettiin, että joku järki näissä heitoissa pitää olla. Mutta oliko se vain HÄMYÄ?Shumakov toinen kuka ei pelannut tänään mutta edellisessä pelasi. Ja tosiaan Juza torppasi Morozovin, olisiko tämä herra siis ollut Shumakov?
Vaikea nimi oli myös hyvin heikko huhu, joten olisin skeptinen... Pääsispä jo meille sieltä Putinistanista.No oli niin hämyä kuin olla ja voi. Ajattelin pitää mölyt mahassa, vaikka olin jo omaa ketjua herralle perustamassa. Kestää vaan niin törkeän kauan nyt se julkistus.
Eli ainoastaan Morozov on torpattu. Shumakov olisi myös torpattu aivan yhtä suoraan, jos kyseessä ei olisi hän. Joko vaihdetaan ketjun nimi ja jännätään tuleeko herra S ollenkaan?
EDIT: Ja minä puolestani olen lukenut jokaikisen viestin tässä ketjussa - kuten viimeisen viiden vuoden ajan käytännössä jokaisessa ketjussa. Hullua, tiedän! Ei ollut blegi eikä juza, joka vaikeasti lausuttavasta nimestä huhuili.
Jospa se oli niin vaikea nimi, että se lausuttiin täysin väärin ja kyse onkin jostain aivan toisesta pelaajasta?Blegihän mainitsi jossain viestissä, että nimi mainittiin ensimmäisillä sivuilla.
Blegihän mainitsi jossain viestissä, että nimi mainittiin ensimmäisillä sivuilla.
Blegin viesti sivulta 16.VIHJE: Pelaaja on mainittu viimeisen 24h aikana.