Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Laitan tämän vaan tähän..
Olikohan tää Lepauksen jatko aikanaan vai jokin muu?
Laitan tämän vaan tähän..
Juu ei reilu mut rahakkaampi. Enkä kyllä sinne asti itekkään halua odottaa.Niin, kumpiko sitten olisi parempi. Itseä ainakin tämä sinun ideasi pistäisi vituttamaan. Monta päivää hypetetty jo täällä ja sitten seura ilmoittaisi että vasta la. paljastetaan. Väitän että enemmän lippuja menisi jos ilmoitetaan ennen peliä.
Olikohan tää Lepauksen jatko aikanaan vai jokin muu?
Mä voin ottaa nuorempana sen yöllä valvomisen taas, nii saatte työssäkäyvät hyvät unetJaettakoon kipinävuorot!
Mä ota yövuoroJaettakoon kipinävuorot!
Siellä nähdään!Mä ota yövuoro
Sais luvan ollaOlisko 11 minuutin päästä?
Kyllä ne sanoo jos on sanottavaa, älä huoliSanokaa ny joku jolla tietoo, et voiko olla mahollista tänää julkistus
No enpä tiedä onko rahakkaampi jos ilmoitetan vasta pelissä. Itse uskon että enemmän menisi lippuja jos ilmoitettaisiin vaikka tänään.Juu ei reilu mut rahakkaampi. Enkä kyllä sinne asti itekkään halua odottaa.
Siellä on tiistainakin kotipeli tepsiä vastaan ja ainakaan vielä ei ole hirmuista yleisöryntäystä näkyvissä.No enpä tiedä onko rahakkaampi jos ilmoitetan vasta pelissä. Itse uskon että enemmän menisi lippuja jos ilmoitettaisiin vaikka tänään.
Risto Jaloa lainatakseni.. " kaikki on mahdollista " ...Sanokaa ny joku jolla tietoo, et voiko olla mahollista tänää julkistus
Malttia malttia.Sanokaa ny joku jolla tietoo, et voiko olla mahollista tänää julkistus
No vastahan rajoitusten purusta tuli tänään ilmoitus. Varmasti menee lipouja siihenkin.Siellä on tiistainakin kotipeli tepsiä vastaan ja ainakaan vielä ei ole hirmuista yleisöryntäystä näkyvissä.