Puujalka
Luottopelaaja
Joo ja ilmeisesti sadistin unelma eli masokistit täälä pörräämässäTätä kutsutaan myös sadismiksi.
Joo ja ilmeisesti sadistin unelma eli masokistit täälä pörräämässäTätä kutsutaan myös sadismiksi.
Ai oliko niitä venäläisiä kolme? Ja koko ketju Raumalle?Ketju lukkoon! turha tässä on odotella sitä kuukautta ja sit sanotaan että ei tullukkaa
Ai oliko niitä venäläisiä kolme? Ja koko ketju Raumalle?
Mää kuulin pietarin ska ykkösketju tulee. Ne lähtee heti kun neva jäätyy et pääsee luisteleen yli.Kolme? Mä oon kuullu neljästä...
Mää kuulin pietarin ska ykkösketju tulee. Ne lähtee heti kun neva jäätyy et pääsee luisteleen yli.
En olis niin varma niistä aikuisista... täällä pörrää jotain 12-vuotiaita. Kantsii siltä kulmalta lähestyä "tiettyjä" kommentteja täällä. Mutta joo, samaa mieltä, kaikki aikuiset (ja lapset) vois jättää blegin ja juzan rauhaan. Tyyntä myrskyn edellä jne.Huhut tulee todeksi sitten, kun niiden aika on. Ei yhtään aikasemmin. Lopettakaa nyt jo noiden kaverien merkkailut ja tägäilyt. Aikuiset ihmiset.
Turun suunnalta löytyy yllättävän paljon Ilveksenkannattajia.. elämä kuljettaa sano Raipe...Tulee joku tai ei, mutta rakastan näitä @Blegifan @Juza @punakone huhuja, joita aina annetaan. Aina kun näkee, että joku näistä herroista on pistänyt viestiä huhu ketjuihin niin sydän jättää lyömättä vähintään kerran. Enkä halua ottaa keltään muulta huhujen tuojalta mitään pois, mutta nämä nyt on ensimmäisenä mielessä.
Mutta kiitos kaikki, jotka kerrotte näitä teidän kuulemia juttuja, koska itsellä Turkulaisena ei ole mitään kontakteja Ilvekseen ja sitä kautta en ole perillä mahdollisista tulijoista <3
Tulee joku tai ei, mutta rakastan näitä @Blegifan @Juza @punakone huhuja, joita aina annetaan. Aina kun näkee, että joku näistä herroista on pistänyt viestiä huhu ketjuihin niin sydän jättää lyömättä vähintään kerran. Enkä halua ottaa keltään muulta huhujen tuojalta mitään pois, mutta nämä nyt on ensimmäisenä mielessä.
Mutta kiitos kaikki, jotka kerrotte näitä teidän kuulemia juttuja, koska itsellä Turkulaisena ei ole mitään kontakteja Ilvekseen ja sitä kautta en ole perillä mahdollisista tulijoista <3
Naurahdin ääneen XD Mutta puolustuksena olen alunperin SalostaOlis pitänyt arvata, että palstalle on soluttautunut turkulainen myyrä!