Jokainen varmaan määrittelee omalla tavallaan. Minä omallani, ja sinä omallasi. Tosin tunnet itse Tommin, mutta et varsinaisesti kertonut miksi pidät häntä ilvesläisenä. Eikös esim, J-M Järviseltä ja Olli Palolalta löydy myös merkittävä Ilves- tausta, mutta ei heitäkään ilvesläisinä yleisesti pidetä.
Tuossa WillieGunn yllä luettelekin joitakin asioita. Tunnen Tommin hyvin ja tiedän, että hän Saksassakin seuraa Ilveksen tekemisiä. Mutta ehkä enemmän tuo heidän perhekokonaisuutensa ja se kuinka siellä on eletty Ilveksen mukana jo 60-70 vuotta (ehkä enemmänkin). Pelaten, valmentaen (A-nuoria myöden), kehittäen (Ilveksen junioritoimintaa), johtaen etc...
Uutiskynnyksen ylittikin tuo, kun Raipe kävi kolaamassa Koikkarissa kenttää, että lapset saavat pelata. Samalla tavalla siellä on Jampe käynyt aurailemassa. Aika harvassa ovat kuitenkin ne ihmiset, jotka vuosikymmeniä ovat edistäneet sekä mahdollistaneet ilvesläistä toimintaa. Jos olet itse pelannut Ilveksen junnuissa, niin varmaan ymmärrät sen, miten koko perheyhteisö elää ja hengittää Ilvestä. Kolme sukupolvea useita kertoja viikossa Ilveksen tapahtumissa ja Tommin lisäksi Teemu toisella kentällä. Siinä tulee perheelle jo +400 eri Ilves-tapahtumaa vuodessa. Pappa vie toisen pojan toiseen tapahtumaan ja äiti toisen pojan toiseen halliin, isä valmentaa, äiti toimitsijana, pappa järkkärinä, kuljetusta, kannustamista, varustehuoltoa, palelemista, viikonloppuja matkapeleissä.. Vapaa-aikana sitten pelataan pihalätkää, käydään katsomassa Ilveksen pelejä ja ruokapöydässäkin keskustellaan Ilveksestä. Ja lajihan ei rajoitu jääkiekkoon.
Tämän vuoksi pidän Tommia ilvesläisenä. Ja eiköhän sieltä vielä tule neljäskin sukupolvi pelaamaan Ilveksessä.