diitseipate
Guest
Vs: Tommi Kivistö
Ei muuta kun abc-kirja kouraan ja eskariin opetteleen lukemista. En ole yhdessäkään kirjoituksessa sanonut että Kivistö olisi pelannut huonosti tai että hänen valintansa harmittaisi minua ja jos olen kaivappa esiin. Päin vastoin. Kivistö on hyvä pelaaja ja ennen kaikkea todella tärkeä pelaaja ilvekselle. Sinua ja muita tällä foorumilla harmittaa se että minä nyt en pidä Kivistöä KHL-tason pelaajana, eikä pitänyt tällä palstalla kukaan muukaan ennen valintaa EHT:lle, jonka jälkeen mies on ollut kuin joku messias. Ainut asia mikä minua harmittaa on se että Erkka päätti Kummolan ja Hjalliksen kanssa että tämän vuoden mm-kisoissa keskitytään jokerien valmistelemiseen ja se oli tuottaa kaikkien aikojen katastrofin. Onneksi konna ja lehterä saivat pelin kulkeen ja päästiin yksinomaan ykkösketjun voimin finaaleihin.M_M sanoi:diitseipate sanoi:No voi herran pieksut mitäköhän tuohon vastaisin. Ensinnäkin on tavattoman lapsellista pönkittää omaa kiekkoasiantuntiaimagoaan huutelemalla toisille että "katselet vain tilastoja". Tämä "tilastokyylä-kortti" kaivetaan tällä palstalla aina esille kun ei toisen pelaajaanalyysit miellytä. Ja se on sitä säälittävintä trollausta mitä tällä palstalla harrastetaan. Tietenkään pelkät näytöt liigassa eivät ratkaise mutta ne ratkaisevat ketkä pääsevät EHT-turnauksille.
Et ole esittänyt kommenteissasi yhtään "pelaaja-analyysia", vaan olet keskittynyt lähinnä lapsellisten väittämien luetteluun. Se, että väittämiesi perusteena olisivat olleet edes tilastot, olisi ollut itseasiassa sinun kannaltasi vain positiviinen asia. Nyt kun kävi lopulta ilmi, että vetelet väittämäsi käytännössä "hatusta" ilman mitään järkeviä perusteluja, voisin heittää sinulle, että "katselisit edes niitä tilastoja"...
Jos haluat jatkossa esittää "pelaaja-analyyseja", niin vilkaiseppa malliksi vaikkapa nimimerkki Balounin kommenttia, jonka myötä hän varsin näppärästi perustellen osoittaa, että listaamistasi puolustajista vain harvalla olisi ollut edes lähtökohtaisesti mahdollisuuksia MM-kisoihin.
Edelleen ihmettelen, miksi juuri Kivistön menestys harmittaa sinua niin suunnattomasti, että jaksat viestitolkulla kaveria mollata. Jos/kun Kivistö jatkaa Ilveksessä ensi kaudella, ovat hänen vakuuttavat otteensa MM-kisoissa vain ja ainoastaan positiivinen asia ja MM-kisamenestyksen myötä voidaankin Kivistön olettaa olevan tulevalla kaudella entistäkin parempi ja tärkeämpi puolustaja Ilvekselle.