Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 128
Mehän tiedetään, mikä meillä tavan tallaajilla on aina mielessä, mutta Hölöllä se on kehittyminen:


Samat sanat joka haastattelussa. Koskahan alkaa kyllästyttään :D

Hölön pelitavassa on kyllä paljon hyvää. Näkyi tänään, että avut oli siinä lähellä ja hyökkäyksiin mentiin rintamana.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 501
Sairas fiksaatio on kyllä tapsufaneilla - tarve kuitata kaikkea mukakivaa paskaa Ilves-juttujen alle ihan vaan, koska Ilves. Vaikka varmasti edustaa vain marginaalia (edustaako?) vahvistuu vain oma käsitykseni vallan kusipäisestä porukasta.
Jaa mitä mieltä olet esimerkiksi tämän foorumin Tappara-ketjusta? :)

No asian sivusta ja silleen, mutta ainahan joka porukassa ne oman elämänsä somemaaliman arjen sankarit ovat, joiden perusteella ei kannata kaikkia leimata. Itse olen nähnyt Niemelästä pääosin positiivisia kirjoituksia. Myös itse arvostan Hölön parin edellisen kauden suoritukset todella korkealle Pelicansin resursseilla tehtynä. Nyt on Niemelän leikeissä ihan eri tason Legot ja mahdollisuudet ovat paljon korkeammalla. Tampereella on nyt heittämällä Liigan kaksi parasta valmentajaa. Järjestys nähdään kauden päätteeksi. Jännityksellä odotan ja seurailen miten homma starttaa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 415
Jaa mitä mieltä olet esimerkiksi tämän foorumin Tappara-ketjusta? :)

No asian sivusta ja silleen, mutta ainahan joka porukassa ne oman elämänsä somemaaliman arjen sankarit ovat, joiden perusteella ei kannata kaikkia leimata. Itse olen nähnyt Niemelästä pääosin positiivisia kirjoituksia. Myös itse arvostan Hölön parin edellisen kauden suoritukset todella korkealle Pelicansin resursseilla tehtynä. Nyt on Niemelän leikeissä ihan eri tason Legot ja mahdollisuudet ovat paljon korkeammalla. Tampereella on nyt heittämällä Liigan kaksi parasta valmentajaa. Järjestys nähdään kauden päätteeksi. Jännityksellä odotan ja seurailen miten homma starttaa.
Mun mielestä täällä Tapparan ketjussa käydään ihan asiallista keskustelua ja paljon annetaan arvoa (ja ollaan kateellisia) Tran menestykselle ja ihan aiheesta. Jos täällä olevasta pahimman verivihollisen ja paikalliskilpailijan ketjusta muuta olettaa (100% ilman myös kuittia paikan tullen), on jo lähtökohtaisesti väärä media.

Yleisen somen puolella teidän kerhon pahimmat päävammaiset tuntuvat vain vittuilevan ylimielisesti ja lällättelevät kaikkeen Ilves-uutisointiin. Siis ihan kaikkeen.

Mutta tää on tätä, someoksentelua ja äänekkäimmät pääsee eniten esille.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 114
Mehän tiedetään, mikä meillä tavan tallaajilla on aina mielessä, mutta Hölöllä se on kehittyminen:


Olisi mukava kuulla Hölön versio tästä..:D Olisi varmasti ”yritetään parantaa, että ollaan sitten keväällä valmiina”..
 

Liitteet

  • IMG_3270.jpeg
    IMG_3270.jpeg
    406 KB · kertaa luettu: 208

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 501
Mun mielestä täällä Tapparan ketjussa käydään ihan asiallista keskustelua ja paljon annetaan arvoa (ja ollaan kateellisia) Tran menestykselle ja ihan aiheesta. Jos täällä olevasta pahimman verivihollisen ja paikalliskilpailijan ketjusta muuta olettaa (100% ilman myös kuittia paikan tullen), on jo lähtökohtaisesti väärä media.

Yleisen somen puolella teidän kerhon pahimmat päävammaiset tuntuvat vain vittuilevan ylimielisesti ja lällättelevät kaikkeen Ilves-uutisointiin. Siis ihan kaikkeen.

Mutta tää on tätä, someoksentelua ja äänekkäimmät pääsee eniten esille.
No yleinen some on niin kauheaa paskaa että niistä kannattaa pysyä kaukana. Siellä ei ole yhtään uutista (aiheesta kuin aiheesta), joissa tämän Suomen kansan älylliset helmet eivät pääsisi öyhöttämään. Kiekkouutistenkaan kommenttien "faneista" tuskin kukaan on edes hallissa käynytkään. Mukana on kaikkialla myöskin fiksua keskustelua, mutta se hautautuu yleensä lähes täysin tämän oksennuksen alle. Tämä pätee ihan joka alustalla, kannattaa ennemminkin suodattaa ne pois kuin tarttua kaikkeen roskaan kiinni.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 141
Peluutus ollut erikoisempaa kuin Pendolla, toki alussa mennään. Mikä ihme kauhistus tuo Friman-Latvala pari on? Myöskään kaikkien Tsekkien laittaman samaan vitjaan jossa kukaan ei osaa puolustaa oli jälkikäteen mietittynä vähän erikoista.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 128
Peluutus ollut erikoisempaa kuin Pendolla, toki alussa mennään. Mikä ihme kauhistus tuo Friman-Latvala pari on? Myöskään kaikkien Tsekkien laittaman samaan vitjaan jossa kukaan ei osaa puolustaa oli jälkikäteen mietittynä vähän erikoista.
Ja usein Soinia myös näissä peluutettu tilanteessa, joissa olen ihmetellyt. Esim. Zurichiä vastaan taisi peli olla 1-0 ja 4vs4 tilanne, johon Soini jäälle, vaikka meillä oli 8 pakkia kokoonpanossa :eek: ihmettelin, että miksi noihin tilanteisiin laitettiin, jos voittoa oikeasti haluttiin. Keväällä ei ihan noin voi, vaikka Soinille varsinkin tärkeää kokemusta.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 272
Ja usein Soinia myös näissä peluutettu tilanteessa, joissa olen ihmetellyt. Esim. Zurichiä vastaan taisi peli olla 1-0 ja 4vs4 tilanne, johon Soini jäälle, vaikka meillä oli 8 pakkia kokoonpanossa :eek: ihmettelin, että miksi noihin tilanteisiin laitettiin, jos voittoa oikeasti haluttiin. Keväällä ei ihan noin voi, vaikka Soinille varsinkin tärkeää kokemusta.
Antakaa nyt hyvät ihmiset nuorille näytönpaikkoja.
Itse muistelen lämmöllä aikoja kun Ilveksellä oli liigan nuorin joukkue, nälkää ja innostusta ihan loputtomasti.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 565
Peluutus ollut erikoisempaa kuin Pendolla, toki alussa mennään. Mikä ihme kauhistus tuo Friman-Latvala pari on? Myöskään kaikkien Tsekkien laittaman samaan vitjaan jossa kukaan ei osaa puolustaa oli jälkikäteen mietittynä vähän erikoista.
Olisin odottanut, että Najman osaa edes vähän.

Friman-Latvalassa salainen toiveeni on se, että kiekolliseks 1pakiks on odotuksissa joku, ja Latvala on siinä siihen asti ja sit siirtyy 7/8-pakiks ja Soini kokoonpanosta pois. Onko liikaa toivottu? :D
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 270
Niemelä kokeilee kyllä kovastikin ja CHL on siihen oiva paikka. Liiga, kun alkaa Ilveksen osalta ketjut lukittuvat.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 128
Antakaa nyt hyvät ihmiset nuorille näytönpaikkoja.
Itse muistelen lämmöllä aikoja kun Ilveksellä oli liigan nuorin joukkue, nälkää ja innostusta ihan loputtomasti.
Niin siis on todella hyvä, mutta jos OIKEASTI halutaan voitosta pelata, niin erikoistilanteisiin ja ratkaisuhetkille ei yleensä laiteta, kuin ne joilla kulkee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 808
Ylös