Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Ei kai tuo enää ketään yllätä, että osa haluaa vaihtaa puolet pelaajista, osa haluaa vaihtaa valmentajat, osa molemmat. Kasvava budjetti tuo lyhyemmän toleranssin sietää epämukavuutta.
Runkkaria on tosiaan pelattu nyt 1/20.
Kannattajana mulla on ihana vapaus huolestua vasta sitten kun jalkapallokausi on ohi (ja fyysisesti raskaat kannujuhlat). Mutta eiköhän kurssi ole kääntynyt jo paljon ennen sitä. Hölö tekee varmasti jo pitkää päivää.
Hyvin sanottuthumbsup

Ei kai tuo enää ketään yllätä, että osa haluaa vaihtaa puolet pelaajista, osa haluaa vaihtaa valmentajat, osa molemmat. Kasvava budjetti tuo lyhyemmän toleranssin sietää epämukavuutta.
Runkkaria on tosiaan pelattu nyt 1/20.
Kannattajana mulla on ihana vapaus huolestua vasta sitten kun jalkapallokausi on ohi (ja fyysisesti raskaat kannujuhlat). Mutta eiköhän kurssi ole kääntynyt jo paljon ennen sitä. Hölö tekee varmasti jo pitkää päivää.
Ei tässä ketään nyt kannata vielä vaihtaa yhtään mihinkään. Ei kukaan olisi uskonut tällaiseen kauden alkuun, joka heikoin miesmuistiin.

Kurssi vaan täytyy kääntää ja se on valmennuksen sekä pelaajien vastuulla. Hallille tulen, kuten karsintojenkin aikana, vaikka nykyään odotan parempaa.

Jos kurssi ei käänny, niin silloin tottakai muutoksia tarttee, mutta sitä päätöstä ei kannattajat tee, vaan yhtiön ja joukkueen johto. Onneksi ei itse tarvitse olla niitä miettimässä. Ne on todella vaikeita päätöksiä ja toivon, että jos sellaiseen jostain syystä päädyttäisiin, niin se olisi loppuun asti mietitty, mutta oikea-aikainen, eikä niin kuten Kärpissä viime kaudella.

Toisaalta en halua nähdä sitäkään, missä Ilves aikaisemmin kunnostautui, eli potkittiin eri syillä, vaikka sarjakärjestä.

Toivottavasti kääntyy pian kurssi oikeaan suuntaan. Kalpa-sarjassa ei oltu alkuun valmiita viime keväänä, nyt se on tässä kauden alussa. CHL ei tosiaan ehkä valmistanut tarpeeksi.

PS: tosi vähän on vääntöä foorumillakaan tässä alhossa, joten toivottavasti samalla tavalla yhdistää joukkuetta nämä vaikeudet.

Takaisin