Raipen lämäri
Luottopelaaja
On siinä kans, jotkut saa vielä siitä rahaa että "tutkii" ihan päivän selvää asiaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On siinä kans, jotkut saa vielä siitä rahaa että "tutkii" ihan päivän selvää asiaa
Mulle kymppitonnilla Plus-osakkeita ja heti! Oli niin mielet räjäyttävää journalismia.Tässä on nyt se "shokkiwau" osuus.
"– Hölö on rennon oloinen ja haastatteluissa usein hymyilevä, mutta ei hän aina ole sellainen. Kopissa ja pelin aikana penkillä tulee esille myös se tiukka puoli, Aaltonen kertoo.
– Hän elää pelissä mukana. Jos hommat eivät mene hyvin, niin turhautumista tulee. Se on tietenkin ihan normaalia. Kaikilla siinä on painetta."
Itsekin olen avoimuuden kannalla kun niitä kuitenkin kesken kauden tehdään. Lapsellista leikkiä että teeskennellään että "en minä vaan tiedä missä pelaan" vaikka juttu on jo monta päivää kiertänyt ties missä. Ammattilainen antaa sen hetkisellä työnantajalle kaikkensa ja menee siitä sitten seuraavaan sopimukseen. Muuten hän ei olisi ammattilainen ja jos jotain löysäilyä ilmenee niin olisin seuraavassa joukkueessa huolissani.![]()
Ilves-pelaajan sopimus Sveitsiin julkaistiin kesken kauden – näin Tommi Niemelä kommentoi
Ilveksen Paul Mottardin siirto Berniin ensi kaudeksi julkaistiin maanantaina, vaikka Suomessa kausi jatkuu vielä kuukausia. Tommi Niemelä sanoo pitävänsä Sveitsin tavasta.www.aamulehti.fi
Hölökin haluaisi, että Suomessa julkaistaisiin sopimukset kesken kauden, ettei enää supsuteltaisi mitään salassa.