Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

Status
Viestiketju on suljettu.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Joo vähän ehkä Summas-suodattimella kannattaa lukea. Onhan siellä hyviäkin pointteja joukossa mutta väliin sitten hämmentää sekaan Koskelan oletettuja YV koostumuksien sorkkimisia ja Jalon roolia:


Veikkaisin että tässä puhutaan Myrrän ajoista kun en kuuna päivänä usko että Pendo kuuntelee Tillun juttuja mitä peluutukseen tulee.
Juu ei yleensä savua ilman tulta.

Hauska että Tillu itse kertoo ettei hän vaikuta valmennukseen ja valmennus ei pelaajahankintoihin. (Myrrän aikana).

Se on varmaa että Pendo ei kuuntele joltain urheilujohtajalta ketjukoostumuksia.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Summanen puhuu sekavia Aamulehden näköislehdessä olleessa jutussa, otsikolla "Ilveksen valmentaja valinnoissa on selvä yhteys jääkiekkoliittoon". En löytänyt juttua vielä muualta kuin näköislehdestä, niin ei voi koko juttua linkata, alla yksi "helmi".
katso liitettä 5949
Mä luen tuon niin, että Ilveksen valmentaminen = taivasosuus. Mikä on mun mielestä aika kohtuu positiivinen vertaus. Muutama vuosi sitten ei ollut ihan näin.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Kenellekköhän Ilves nyt on vastuussa siitä, kenet valmentajakseen palkkaa ?
Eikö se vasta suhmurointia olisikin, jos näin olisi että lupa jostakin pitää kysyä ?

Voiko olla myös niin, että Ilves saa nykyään huippuvalmentajia ja koska ovat sitä, niin myös maajoukkuepesti on mahdollista.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 935
Summanen on ihan oikeassa huomatessaan, että kuvio on olemassa. Se, että onko kuvio ollut merkityksellinen Ilveksen valmentajavalinnoissa on sitten aivan toinen juttu. Itse en siihen usko. Ilves tekee ratkaisunsa sen mukaan mikä on Ilveksen edun mukaista.

Ei tässä tarvitse Summasta mitätöidä taikasanoilla, kehäpäätelmillä eikä olkiukoilla. Summasella on oma mielipiteensä mihin hänellä on oikeus ja varmasti kompetenssia riittää kommentoimaan kyseisiä asioita.
Mahdotonta hänen todistaa olevansa oikeassa ja toisaalta jonkun muun todistaa hänen olevan väärässä eikä se ole tarpeenkaan ellei hipiä Ilveksen suhteen ole turhan herkkä.

En kyllä oikein vieläkään voi sanoa, että hän on oikeassa, koska miten vain kahdesta valmentajasta voi saada aikaan kuvion? Varsinkin kun heittää samaan soppaan vielä mielestäni täysin epäolennaisen jutun Lämsän puhujakeikoista, niin itse en kyllä nyt löydä niitä yhdistettäviä pisteitä tästä jutusta.

Ainoa mikä itselläni tulee mieleen, niin Summanen ei oikein vain välitä tuosta liiton "valmentajapolusta" joten ehkä kaksi tällaista putkeen on hänelle hieman herkkä paikka?
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Siellä antaa Niemelä vakuuttavaa näyttöä osaamisestaan. No ainaki saa sieltä virneen mikä on takuuvarmaa.

Kannu tulee joko tällä kaudella. Tai sit Niemelän jälkeen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 714
Hölölle kenkää -ketju aktivoitunut Jatkoajassa. Toivottavasti kyntävät vielä hetken ja pistävät oikeasti Tommin pihalle. Pääsisi ottamaan hiukan happea ennen seuraavaa projektia, kasaamaan joukkuetta Tillun kanssa ja valmistautumaan huolella aikaan Ilveksen kanssa.

Come on Pasi, pistä nyt se Hölö ulos.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Hölölle kenkää -ketju aktivoitunut Jatkoajassa. Toivottavasti kyntävät vielä hetken ja pistävät oikeasti Tommin pihalle. Pääsisi ottamaan hiukan happea ennen seuraavaa projektia, kasaamaan joukkuetta Tillun kanssa ja valmistautumaan huolella aikaan Ilveksen kanssa.

Come on Pasi, pistä nyt se Hölö ulos.
Hölö itse sanoi ettei ole vielä oikea koutsi kun ei ole saanut monoja :)
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 363
Siellä antaa Niemelä vakuuttavaa näyttöä osaamisestaan. No ainaki saa sieltä virneen mikä on takuuvarmaa.

Kannu tulee joko tällä kaudella. Tai sit Niemelän jälkeen.
Hoh hoijaa :D Eiköhän se Pelicans sieltä nouse, tuo keskikasti on todella tiukka ja ei montaa peliä tarvitse kurssin kääntämiseen. Muuten tekeminenkin ollut hyvää viime aikoina paitsi tuo Sport peli oli vissiin täydellinen ohipeli, Tepsiä vastaan katsoin pelin ja siinä kyllä itse voiton töhrivät vaikka peliä veivät.
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
338
Tätä varmaan kyselty jo, mutta milläköhän sopparinjulkistustaktiikalla mennään? Odotellaanko vappuun asti?
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 480
En kyllä oikein vieläkään voi sanoa, että hän on oikeassa, koska miten vain kahdesta valmentajasta voi saada aikaan kuvion? Varsinkin kun heittää samaan soppaan vielä mielestäni täysin epäolennaisen jutun Lämsän puhujakeikoista, niin itse en kyllä nyt löydä niitä yhdistettäviä pisteitä tästä jutusta.

Ainoa mikä itselläni tulee mieleen, niin Summanen ei oikein vain välitä tuosta liiton "valmentajapolusta" joten ehkä kaksi tällaista putkeen on hänelle hieman herkkä paikka?
Kuvio se on janakin. Ei tästä sen enempää. Voi olla toki noinkin kuten sanoit, että Summanen ei liiton valmentajapolkua suuremmin arvosta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Pasista ei kyllä ikinä tiedä mitä sieltä tulee. Nyt kun kyntävät tarpeeksi niin Nupe on siellä penkin takana kohta itse ja sitten se sirkus todella alkaa.
Tätä vähän uumoilen.. kuukausi jos vielä menee Pelsujen rämpiessä, niin ei tarvitse Tommin Lahesa Joulua viettää. Jos ei tahdo ja miksi tahtoisi.
Pelicans niin mitä vaan voi odottaa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489
Itse kyllä haluaisin Nupen Pelsujen penkin taa. Saataisiin sama "lihamuki mental mayhem" koppiin, mikä oli vallalla kauden alla voimasuhdeketjuissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös