Ei se mulle ole sydämen asia, näen siellä vaan paljon muitakin epäonnistujia, mut ymmärrän et joku pitää nostaa tikunnokkaan.
Lähinnä ihmettelen että jo viime kaudella syyteltiin Pennasta vaikka meidän peli riitti täysin Pelsuja vastaan ja nimenomaan maalipaikoissa hakattiin sitä päätä seinään. Löydettiin kuitenkin syylliseksi sitten Konna.
Mietin vaan ketä Pelsut syyttää.
Jos sä katot mun viestihistoriaa, niin huomaat aika nopeella tutkimuksella, että en oo anti-Pennanen ja uskoin Pennaseen vielä aika pitkään tätä kautta. En oo myöskään viime kaudella epäillyt häntä enkä oo kertaakaan missään kohti kommentoinut tai syyttänyt Kontiolaa. Jos tarkkaan selaat, niin oon Pennasta puolustanut pitkin kautta.
Mun ei ainakaan tarvii löytää epäonnistujia tässä tapauksessa. Ei Ilveksestä eikä Pelicanseista.
Mun mielestä kaikkien pelien ja näkemäni perusteella sekä kuulemani mukaan, loppuviimein hävittiin kyllä juurikin valmennukseen, ja Pennanen nyt on PÄÄvalmentaja.
Joku on mennyt pieleen henkisellä puolella, ja valmennus vastaa siitä, jos se tuntuu koskevan lähes koko joukkuetta. En oo vaan kertaakaan kuullut Pennasen ottavan mitään, ei pienintäkään, vastuuta mistään vaan syylliseksi koko joukkueen sulamiseen on Pennasen suulla löydetty kannattajat. Vastuunsiirtoa ei tarttis harrastaa, jos olis täysin puhtaat paperit ittellään.
Ja mielestäni viime vuonna saatiin juuri se sijoitus mikä pelillisesti ansaittiin. Hävittiin maalinteossa ja siihen ei yks dokaileva Konna vaikuta loppujen lopuksi niin paljoa, vaan nimenomaan viime vuonna hävittiin kollektiivisesti joukkueena.
En tarvii ketään tikunnokkaan, mutta olis naiivia todeta vaan, että nyt kävi näin, eikä tästä tarvii oppia mitään. Mun mielestä tässä on nyt hyvin opittavaa tuleviin kausiin, jotta Niemelä saa työrauhan ja parhaat mahdolliset eväät onnistumiseen.