Janko
Luottopelaaja
Mikäs Filip Kralissa oikein mättää?Jos tuo en muuten mene yhtäkään peliä katsomaan.
No onneksi tälläistä tilannetta nyt ei pääse käymään Ilveksessä.
Mikäs Filip Kralissa oikein mättää?Jos tuo en muuten mene yhtäkään peliä katsomaan.
No onneksi tälläistä tilannetta nyt ei pääse käymään Ilveksessä.
Mitä mies(?) puhuu? Pelicans on 20 ottelun kuntopuntarin kolmas, edellä ainoastaan tamperelaiset. Hyvässä vireessä ovat huonon alun jälkeen.
Kyllä toi touhu Lahdessa potkuilta haiskahtaa. Nyt on aivan liian monta mehukasta valmentajaa vapaalla ja Nurminen varmaan tekee jotain muuveja ihan tekemisen ilosta.
Eli hyvä Hönölle, riski IlvekselleKyllähän kaverilla kovat meriitit on, ja liigan mittakaavalla parhain organisaatio tukena. Joukkuekkin satavarma kovempi mitä pelsuilla.
Palaset ja työkalut on siis kohdillaan!
Hieno nähdä miten pärjää.
Eli hyvä Hönölle, riski Ilvekselle
Kauhunsekaisin tuntein täällä odotetaan tiedotetta kuin vankeustuomiota. Vielä on toivoa paremmasta, kun tätä nimeä ei ole seuran suusta tuutattu.
Kiitos samoin!Hyvää joulua vaan sinnekin vastarannan kiiski. Kerro toki kenet itse haluaisit Pendon tilalle?
Kenet tahansa, vaikka TammisenHyvää joulua vaan sinnekin vastarannan kiiski. Kerro toki kenet itse haluaisit Pendon tilalle?
Kenet tahansa, vaikka Tammisen
Kaikilla on varmasti oma mielipiteensä. Minulle jäi ikävä tunne, että annoit ymmärtää minun vastustavan vain vastustamisen ilosta.Ja jos Ilvekseen huhuttaisiin Tammista, kelpaisi tilalle mieluummin kuka tahansa, vaikka Niemelä.
Ja jos Ilvekseen huhuttaisiin K. Jalosta, kelpaisi tilalle mieluummin kuka tahansa, vaikka Niemelä.
Ja jos Ilvekseen huhuttaisiin Mannerta, kelpaisi tilalle mieluummin kuka tahansa, vaikka Niemelä.
Ja jos Ilvekseen huhuttaisiin Raipea, kelpaisi tilalle mieluummin kuka tahansa, vaikka Niemelä.
Tätä tämä on tällä palstalla tiettyjen nimimerkkien kanssa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Eivät ole pettäneet meitä muita tänäkään vuonna.
Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta kaikille! Pysykää juuri tuollaisina kuin olette; ei täällä vanha muuten viihtyisi.
Oletko edelleen Pennasesta samaa mieltä jos kausi päättyy kannuun? Vai suhiseeko tuulitakki taas.Kaikilla on varmasti oma mielipiteensä. Minulle jäi ikävä tunne, että annoit ymmärtää minun vastustavan vain vastustamisen ilosta.
Pennasen huhut otin aikoinaan hyvällä vastaan ja ilomielin otin Ilvekseen. Mielipiteeni olen vaihtanut kuluneen syksyn aikana.
Nimeämäni kolme ottaisin yhtälailla ilomielin vastaan, mutta pidettäisin näissäkin oikeuden vaihtaa mielipidettäni, jos arvojeni rajoja liiaksi koetellaan.
Hyvää joulua sinullekin @Prophet !
Kuulostaa heti paremmaltaAinakin Hölön jengissä viivalta saa laukoa.
Olen samaa mieltä, vaikka päättyisi kannuun.Oletko edelleen Pennasesta samaa mieltä jos kausi päättyy kannuun? Vai suhiseeko tuulitakki taas.
Miksi emme lähde kevääseen optimi asemasta? Ja mikä se optimi olisi?Olen samaa mieltä, vaikka päättyisi kannuun.
Samaan aikaan olen tyytyväinen tulokseen, jos menemme välieristä jatkoon ja annamme kaikkemme finaaleissa ollen vähintään kunnollinen vastus.
En toivo tai usko, mutta puolivälieristä pullahtaminen ulos olisi sen luokan skandaali, että Alan vakavasti harkita mielipidettäni urheilujohtoon. Mutta kuten todettua, en usko näin käyvän vaikka minusta emme optimaalisista asemista kevääseen lähdekään. Tämä -omasta mielestäni- sekoilu on siten kiristänyt menestystavoitetta tälle kaudelle ja seuraavallekin.
Ei sillä, että en arvostaisi sitä, että pysyy omassa mielipiteessään. Pidän kuitenkin hieman erikoisena myös jos ei pysty myöntämään olevansa väärässä. Olet nyt koko syksyn jauhanut kuinka Pendoa ei kiinnosta Ilves yhtään, mestaruus kuitenkin todistaisi että kyllä kiinnosti. Niin hyvä materiaali Ilveksellä ei ole, että se voittaa valmentajasta huolimatta.Olen samaa mieltä, vaikka päättyisi kannuun.
Itse olen maltillinen tuon menestyksen suhteen. Se finaali paikka tai mielummin mestaruus tulee täl kaudella jos on on tullakseen. (Minimi)tavoite on olla top 4 vähintään keväällä. Lopetin viime kevään jälkeen turhan itseni pakottamisen ajatukseen, että nyt tällä kaudella vähintään finaaliin. Tärkeintä olisi vakiinnuttaa paikka siellä top 4, niin lopulta se kaunein sieltä tässä kohta napsahtaa.Olen samaa mieltä, vaikka päättyisi kannuun.
Samaan aikaan olen tyytyväinen tulokseen, jos menemme välieristä jatkoon ja annamme kaikkemme finaaleissa ollen vähintään kunnollinen vastus.
En toivo tai usko, mutta puolivälieristä pullahtaminen ulos olisi sen luokan skandaali, että Alan vakavasti harkita mielipidettäni urheilujohtoon. Mutta kuten todettua, en usko näin käyvän vaikka minusta emme optimaalisista asemista kevääseen lähdekään. Tämä -omasta mielestäni- sekoilu on siten kiristänyt menestystavoitetta tälle kaudelle ja seuraavallekin.
Oli valmentaja kuka tahansa, se valmentaja oli hänen tulevat työt missä tahansa, saa AAA+++ luokan merkinnän cv mikäli vie Ilveksen seuraavaan mestaruuteen.Ei sillä, että en arvostaisi sitä, että pysyy omassa mielipiteessään. Pidän kuitenkin hieman erikoisena myös jos ei pysty myöntämään olevansa väärässä. Olet nyt koko syksyn jauhanut kuinka Pendoa ei kiinnosta Ilves yhtään, mestaruus kuitenkin todistaisi että kyllä kiinnosti. Niin hyvä materiaali Ilveksellä ei ole, että se voittaa valmentajasta huolimatta.
Optimi olisi että valmentaja vetäisi koko sopimuksensa loppuun, eikä toinen jalka olisi jo toisissa hommissa.Miksi emme lähde kevääseen optimi asemasta? Ja mikä se optimi olisi?
Entä mikä sekoilu?
Miten se on Ilveksen sekoilua jos media julkaisee tietojaan kesken kauden?Täydellä kaudella seuraava sopimus julkistettiin kesken kauden.