Nimenomaan sillä runkosarjalla mun mielestä ei oo kyllä mitään väliä kun vaan ihan asiallisista paikoista lähdetään kevääseen.Aloitettaisiin nyt edes saatana voittamalla se runkosarja mutta sekin tupataan vähemmän yllättäen loppumetreillä kusemaan
Kyllä Niemelän on lähtökohtaisesti tultava minimissään kahden vuoden lapulla sisään.Eniten minua kiinnostaa niemelän aikakaudella soppareiden pituus,Pennasen kaudella oli aikas paljo 1-vuoden soppareita
Tuossa puhuttiin pelaajien sopimuksista.Kyllä Niemelän on lähtökohtaisesti tultava minimissään kahden vuoden lapulla sisään.
No niinpäs olikin.Tuossa puhuttiin pelaajien sopimuksista.
Onhan tässä varmaan vähän eri meininkiä kopissa kun meillä oli
Ei, koska "turvallinen tila".Onko jossain ollut pidempää pätkää meidän kopista?
Eipä niitä siksi verrata voi.Ei, koska "turvallinen tila".
Eikös meillä nimenomaan tullut enkku koppikieleksi ainakin tuolle Areenan ekalle kaudelle?Iso ja tärkeä juttu kopin yhteinäisyyden kannalta on se, että koppikielenä on Englanti. Myrrän aikana näin ei ollut ja Pennasesta ei tietoa, koska yhtään pätkää ei tuosta "turvallisesta tilasta" saatu julkisuuteen.
Liigassa ainakin Ahokas ja Jokinen pitivät koppikielenä Englantia. Hyvä tapa ehkäistä "kuppikuntaisuutta".
Eikös meillä nimenomaan tullut enkku koppikieleksi ainakin tuolle Areenan ekalle kaudelle?
Mun mielestä oli jossain juttua.
Joo sitä hybridiä se on. Nuorille pojille tekisi hyvää kyllä jos se olisi ihan pelkkä englanti. Case Pulju.Tuohon hommaan pitää olla kieli todella hyvin halussa. Väittäisin suuremassa osassa koppikieli on vielä(kin) kotimainen, vaikka ulkkien osuus on noussut.