Lööfin Leksa
Vakiokokoonpanossa
Joo ei todellakaan ole ollut suosiossa aina. Eilinen varmaan ensimmäinen kerta.Kyllä on tuo melko vähissä ollut tällä kaudella tuo omien tykkääminenkin...
Joo ei todellakaan ole ollut suosiossa aina. Eilinen varmaan ensimmäinen kerta.Kyllä on tuo melko vähissä ollut tällä kaudella tuo omien tykkääminenkin...
Tasan samaa mieltä. Jostakin syystä Tikka kuului viime kaudella yllättävän monen mielestä pelaajiin, jotka ovat kaiken kriittisen pelillisenkin arvioinnin yläpuolella. Tikan esitykset Ruotsissa kertovat aika paljon kaverin todellisesta tasosta varsinkin, kun SHL ei vaatimustasoltaan nyt aivan olennaisesti kait liigasta eroa.Ei ollenkaan näitä kaljaveikkoja enää joukkueeseen. Nykyinen urheilullisuus edellä linja oli se millä Tapparakin menestyksensä latasi. Mä en ymmärrä yhtään, että uudestaan otettaisiin joukkueeseen näitä kavereita jotka ovat huikkaa ottaneet, kun mestaruudesta on pelattu. Ilveksen ei enää tarvitse tehdä tällaista.
Tasan samaa mieltä. Jostakin syystä Tikka kuului viime kaudella yllättävän monen mielestä pelaajiin, jotka ovat kaiken kriittisen pelillisenkin arvioinnin yläpuolella. Tikan esitykset Ruotsissa kertovat aika paljon kaverin todellisesta tasosta varsinkin, kun SHL ei vaatimustasoltaan nyt aivan olennaisesti kait liigasta eroa.
Tikka pelasi siis huonon kauden viime kaudella, vai?
En minäkään nyt tiedä sopisiko kuppiveikko takaisin Ilvekseen, mutta hyvin hän kuitenkin pelasi mielestäni viime kaudella. Ja oli Playoffeissakin yksi parhaista pelaajistamme.
Muotoillaan nyt vaikka niin, että en olisi valmis rekrytoimaan kaveria eurooppalaiseksi suurseuraksi tavoittelevan Ilveksen rosteriin muuta kuin korkeintaan nelosketjuun erittäin kohtuullisella "liksalla".Tikka pelasi siis huonon kauden viime kaudella, vai?
En minäkään nyt tiedä sopisiko kuppiveikko takaisin Ilvekseen, mutta hyvin hän kuitenkin pelasi mielestäni viime kaudella. Ja oli Playoffeissakin yksi parhaista pelaajistamme.
Mä en kyllä yhtään ymmärrä mikä Tikan tehoissa oli vikana. 17 maalia ja 30 pinnaa runkosarjassa 53 peliin ja tosiaan playoffeissa sitten napsun kovempi tahti. Kolmossentterille ihan maireat.Muotoillaan nyt vaikka niin, että en olisi valmis rekrytoimaan kaveria eurooppalaiseksi suurseuraksi tavoittelevan Ilveksen rosteriin muuta kuin korkeintaan nelosketjuun erittäin kohtuullisella "liksalla".
Sitä paitsi sitä kaivattua "kovuutta" joukkueeseen tuovat paljon tehokkaammin ne ei välttämättä niin suurikokoiset kankeahkosti liikkuvat pelaajat, vaan luisteluvoimaiset ja taitavat pelurit, jotka näyttävät sitä kovuutta ja "santapaperiosaston" suorittamista tekemällä maaleja ja muita peliä edistäviä suorituksia, joka on sitä todellisen pelimiehen osoittamaa särmäkkyyttä.
Ei kai kenenkään mielestä tehoissa ollu mikään vikana.Mä en kyllä yhtään ymmärrä mikä Tikan tehoissa oli vikana. 17 maalia ja 30 pinnaa runkosarjassa 53 peliin ja tosiaan playoffeissa sitten napsun kovempi tahti. Kolmossentterille ihan maireat.
Okei, myönnetään, että en noita tehopisteitä muistanut ja on mennyt noi Tikan pelin ulkopuoliset tekemiset tunteisiin. Otan siis osittain hajatelmiani Tikasta ns. takaisin, mutta summa summarum: en isommin arvosta Tikan kaltaista pelaajaa, enkä häntä olisi Ilveksessä halukas näkemään ainakaan merkittävässä roolissa.Mä en kyllä yhtään ymmärrä mikä Tikan tehoissa oli vikana. 17 maalia ja 30 pinnaa runkosarjassa 53 peliin ja tosiaan playoffeissa sitten napsun kovempi tahti. Kolmossentterille ihan maireat.
Onhan tietenkin selvää, että jos urheilija dokailee suoritustenb väliaikoina, niin se vaikuttaa todella paljon hänen suorituskykyynsä. Tästä ei kai voi olla epäselvyyttä.Ei kai kenenkään mielestä tehoissa ollu mikään vikana.
Käsittääkseni kysymys on siitä, että miten ne mahdolliset dokailut vaikutti koko joukkueen suorittamiseen sekä myös Tikan suoritukseen.
Eli mahdollista on, että vaikutti (kuten edellä on hyvin perusteltu) tai ei vaikuttanut.
Sama koskee Tikkaa. Olisiko ilman dokailua ollut vielä parempi vai ei?
Koska noihin on mahdotonta saada oikeaa vastausta, mutta on mahdollista, että dokailu vaikutti negatiivisesti, on ihan perusteltua ettei miestä ja riskiä haluta ottaa uudestaan.
Ei tietenkään ole epäselvyyttä. Ton tietää lapsikin.Onhan tietenkin selvää, että jos urheilija dokailee suoritustenb väliaikoina, niin se vaikuttaa todella paljon hänen suorituskykyynsä. Tästä ei kai voi olla epäselvyyttä.
Eli kysymys on enää siitä, dokailiko Tikka pleijareiden aikana vai ei. Ei kai tästäkään enää ole epäselvyyttä, kuten ei sen toisenkaan osalta.
Mitä vanhemmaksi olen itse tullut, sitä enemmän arvotan ihmisiä sen pohjalta, kuinka hyvin nämä käyttäytyvät muita ihmisiä kohtaan. Olen kenties jääkiekon osaltakin tullut siihen tulokseen, etten halua nähdä mulkkuja kentällä edes omissa joukkueissani. Uskon että jääkiekkoakin voi pelata menestyksekkäästi olematta täysi kyrpä keskinäisiä ammatinharjoittajia kohtaan.
5000 kruunua eli reilu 400€.Tommi Tikalle sakot Ruotsissa – linjatuomari havaitsi sääntörikkeen
HV71:n suomalaishyökkääjä Tommi Tikka on saanut Ruotsin jääkiekkoliitolta 5 000 kruunun sakot puuttuvan kaulasuojan takia.www.mtvuutiset.fi
Tikalle 5000€ sakot. Syy: sääntöjenmukaisen kaulasuojuksen puuttuminen
Niinpäs olikin. Korjattu!5000 kruunua eli reilu 400€.
Liian vähän on tuo sakko, mielestäni.5000 kruunua eli reilu 400€.