Joo, tottakai itsekin toivon onnistumista. Itse asiassa toivon, että Kallio suorastaan nöyryyttää minut onnistumisellaan. Mielelläni näytän aivan pelleltä, kun Ilves tuuttaa koko kauden mitalipeleillä jne.
Itse pelihän näytti alkukaudesta ajoittain ihan hyvältä ja luulin/toivoin, että tässä on joku prosessi käynnissä (harjoituskaudellahan touhu oli varsin paskaa). Sitten peli lässähti, tuli outoja pelillisiä ratkaisuja ja sulamisia. Kallio syytteli runkosarjan lopussa pelaajistoa ja tehtiin "ilveksiä". Syy oli aina muualla kuin peilikuvassa. Ja loppukausihan oli aika järkyttävää, mentiin täysin yksilösuoritusten varassa. Mitään pelillistä selkärankaa ei ollut. Ja Kallio on saanut rakentaa sitä puolitoista kautta.
Ainahan se on myös niin, että kun lähtee menemään huonosti ja ei saada tuloksia, niin sitä on vaikea kääntää. Vaikka olisi hyvä valmentaja.
Ja olen sitä mieltä, että Kallio ei ole välttämättä huono valmentaja. Kokematon on ja samalla kysymysmerkki.
Ensi kausi on vaan niin iso. Todella iso. Siihen ei saisi lähteä niin, että "annetaan Köpille vielä alkukausi ja vaihdetaan sit jos tarttee".
Kyseessä on viimeinen kausi ennen Uutta Tammelaa. Kaikki se noste mikä oli ennen siirtoa Ratinaan, on kuihdutettu pois. Organisaatiossa näyttäisi olevan sellainen "sitten kun.." -meno. Ja se ei kyllä ole hyvä homma yhtään.