Uskomaton avaus Salmelalta nyt
Ilves Luottopelaaja Viestejä 2 708 5 Huhtikuu 2022 #1 182 reiska sanoi: Mitään en halua sanoa, mutta huomasitteko missä kohdassa kärppien pelaaja menetti teränsä äsken. Laajenna klikkaamalla Huomasin
reiska sanoi: Mitään en halua sanoa, mutta huomasitteko missä kohdassa kärppien pelaaja menetti teränsä äsken. Laajenna klikkaamalla Huomasin
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 158 5 Huhtikuu 2022 #1 183 Emmett_Brown sanoi: Vähä jännittää toi Wilhelm nyt. Laajenna klikkaamalla Kärppien pakki kaatui juuri siihen legendaariseen kohtaan..
Emmett_Brown sanoi: Vähä jännittää toi Wilhelm nyt. Laajenna klikkaamalla Kärppien pakki kaatui juuri siihen legendaariseen kohtaan..
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 5 Huhtikuu 2022 #1 184 Ilves sanoi: Huomasin Laajenna klikkaamalla Ja nimenomaan, kun taisi tökätä siihen....
AQ21 Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 949 5 Huhtikuu 2022 #1 185 Mun mielestä kaksikin kaatui siinä, tosin toinen saattoi kaatua myös mailaan...
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 5 Huhtikuu 2022 #1 186 AQ21 sanoi: Mun mielestä kaksikin kaatui siinä, tosin toinen saattoi kaatua myös mailaan... Laajenna klikkaamalla Olet oikeassa kuomaseni. Toivotaan että joku katsoo sen kohdan.
AQ21 sanoi: Mun mielestä kaksikin kaatui siinä, tosin toinen saattoi kaatua myös mailaan... Laajenna klikkaamalla Olet oikeassa kuomaseni. Toivotaan että joku katsoo sen kohdan.
IlvesOnVAHVA Rivipelaaja Viestejä 73 5 Huhtikuu 2022 #1 187 reiska sanoi: Mitään en halua sanoa, mutta huomasitteko missä kohdassa kärppien pelaaja menetti teränsä äsken. Laajenna klikkaamalla Kohta saa jääaikaa Hiltunen!!
reiska sanoi: Mitään en halua sanoa, mutta huomasitteko missä kohdassa kärppien pelaaja menetti teränsä äsken. Laajenna klikkaamalla Kohta saa jääaikaa Hiltunen!!
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 5 Huhtikuu 2022 #1 188 IlvesOnVAHVA sanoi: Kohta saa jääaikaa Hiltunen!! Laajenna klikkaamalla Saa taas Eemeli runtua.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 5 Huhtikuu 2022 #1 191 Oliks tässä joku juttu mitä en ymmärrä kun Markon maila pidettiin kainalossa?