Rouhija
Luottopelaaja
Huomenna sit Oden.Tää olis kyllä pitänyt haistaa.
Huomenna sit Oden.Tää olis kyllä pitänyt haistaa.
Parempi? Kyllä mun nähdäkseni paremmuus ratkaistaan aina kentällä, ja tänään Ässät on ollut parempi.Hah mitä ihmettä.. jos näin paljon parempi joukkue tulee tuollaiset ripulit pöksyissä peliin, niin kai sitä voi vähän penkin taa kysellä? Varsinkin kun kaikki tietää miten Ässät yrittää tulla peliin ja ollaan silti ihan aseettomia niin pitäiskö modeja vai valmennusta huutaa väliin?
Tää on joillekkin paha paikka olla. Jos negaa ei saa antaa, kun on aihetta. Mutta kaikki (lähes kaikki) me ollaan Ilveksen kannattajia. Toivotaan vaan ja ainoastaan Ilveksen voittoja ja mestaruutta. Mutta kun on aihetta antaa negaa, niin jotkut siitä vetävät herneet nenään, sitä en ymmärrä. Perkele, eletään tunteella!Entäs kauanko nää jotka vinkuu veskareista… eiku pakeista… eiku..
Sori jos et ole huomannut mutta peli luokatonta, ei päästä edes hyökkäämään.
@modet kauanko täällä annetaan vinkua Pennasesta näiden muutaman nimimerkin voimin?
Olet siis ihan oikeasti sitä mieltä, että peliä jota Ilves esitti ekassa erässä, ei pitäisi olla häviöllä?Niin "symppiksiä" kuin Gunnarsson tai Malek ehkä ovatkin, niin todella vaikea nähdä, että kummallakaan mentäisiin mestaruuteen.
On. Neljä liigapeliä.Onko Ilves pelannut yhtään peliä ilman ettei Kova tai Kaukokari ole ollut tuomaroimassa?
Sanoinko niin? Olen sitä mieltä, että molemmat maalit oli torjuttavissa.Olet siis ihan oikeasti sitä mieltä, että peliä jota Ilves esitti ekassa erässä, ei pitäisi olla häviöllä?
Minusta on vähän pöhköä antaa ohjat täysin vastustajalle.Mitäs jos tämä oli ihan täysin taktiikkaa ottaa vastaan ensin?
Onko Pennanen myös ihan paska jos Ilves nousee tästä voittoon kun Ässien bensa loppuu?
Kaikki on aina torjuttavissa.Sanoinko niin? Olen sitä mieltä, että molemmat maalit oli torjuttavissa.
Mikä tässä ulivoimassa on vialla?
Hyvin aktiivinen Ässien alivoima sekä meidän skoutattu ylivoima.Mikä tässä ulivoimassa on vialla?
Kätisyydet erikoiset ja haetaan kummallista.Mikä tässä ulivoimassa on vialla?